Meet This Blog In Facebook !

Monday, November 30, 2009

.i feel good.

tahu tak ?
aku sgt senang nk suke org
asal kan org tuh sgt pleasant
aku da suke kat dy
pastu mule la syok sendri
feeling2 dy pon suke kat aku
sbb sy sgt rajin tego aku
sgt suke msg aku
sgt suke call aku

pastu bile dy msg / call 
aku da senyum mcm org gila
HAHA !

pastu bile dpt taw
dy da ada gf 
aku sgt senang rase sebak
DAMN !
aku ngs !
HAHA !
kelaka kan ?
tah pape tah aku neyh

org yg suke kat aku
aku ta pena nk lyn
aku nyampah ade la
sbb nmpk sgt suke kat aku
tak thrill
TAK SUKE !

org yg x suke kat aku
aku suke 
sbb THRILL !
mencabar kowt
sbb susa nk dpt
sbb dy ta de feeling kat aku
HAHA !
pelik kan aku ?

TAPI...
sampai sekarang
aku maseh ta leyh lupekan hairil
aku harap satu hari nanti aku leyh lupekan dy
sbb dy bkn untuk aku
dan dy pown da lupe kat aku
AM I STUPID ?
........SUMTYMES :D





3 bantah cakap cikgu:

Arief Arf said...

haha..
biasalah tu..

ape yg xleh dapat, yg tu la yg kite nak..
haha..
thrill beb!

X)

I n n z said...

haa..
btl3
baru thrill !
;D

helena's said...

akak penah rasa camtu..