Tuesday, August 10, 2010

.perbuatan keji yang aku benci.

aku ngah bengang neyh .
nampak tak muke aku yang bengang neyh .
berkepul2 asap kat kepala .
grr x(

sejak semalam, aku kerap bukak website mohd khairuddin tuh.
sebab aku nak tengok and bace entry yang join kontez tuh .
rini aku bukak, dah banyak plak pernyertaan .

oke. aku tak taw la kan .
kalo2 bloggers yang anta entry tuh tak taw beza URL dengan PERMALINK.
meh aku bgtaw .

URL = http://innzninety.blogspot.com
PERMALINK = http://innzninety.blogspot.com/2010/08/memalukan-sungguh.html


dia suh submit PERMALINK bukan URL .



kat dalam neyh hanya 3 jeh yang berkaitan dengan kontez .



yang lain sume hanya LINK.
what for ko submit link ?
KAU NAK TRAFFIC FREE KE ??
aku bengang betul laa .


tak yah jadi blogger keji boleh tak ?
banyak ag cara ko nak cari traffic .
hish ~

marah neyh .

2 bantah cakap cikgu:

lilema_ said...

hahahahah! ok..xtaw nk ckp apa..tp contest tu bkn hnya utk You:nique prepaid member je ke? sbb aritu ad baca terma dan syarat ^^

Misshy Innz said...

haha.
thx for de info .
baru bace t&c ;D