Tuesday, August 24, 2010

.Nokia X3 (radio).

ape yg best ?
henpong aku la weyhh .
wakaka.

aku nak bagi tau kat sesape yg berminat nak pakai X3 .
nanti ta yah tanya aku banyak kali oke .

skunk ni kalo nak layan radio, aku tekan jeh satu button .
dah terbukak !
TAK YAH PAKAI EARPHONE PUN WEYHH .
me loike ;D

sebab dia dah built in kannn .
besh kan ? besh kan ? besh kan ?

tu jeh .
jumpe lagi laen kali .
jap lagi buke makan nasi kukus ayam dara ngan air sirap ngan karipap.
ayam teruna tade ke ?
hehe ;D

4 bantah cakap cikgu:

kaizen shinobi said...

ayam teruna? ade jeh~ tak penah jumpe ke?

hahaha nak? aq tolong belikan~ RM25 je, free air sirap ngan buah tembikai~ hahahahaha

Unknown said...

wohohooh
yeke?
best3

Misshy Innz said...

@kaizen shinobi

pale otak kau mahal gile .
tak pe la.
aku mkn ayam dara jeh .
wakaka

Misshy Innz said...

@Ery Farieha

iye3 ;p