Tuesday, August 31, 2010

.sejarah aku dan dia.

hohoho .
happy merdeka day yall ;)

ouh tade3.
aku dah tanak cite pasal zack dah .
kang ade yang flg blog aku .
cite mende laen plak lahh ~

yang pasti ini bukan cerita cinta manusia.
haaa . amende la tuhh kan .
hehe ;D

[gambar ayam brand chili tuna dengan roti gardenia . tak boleh upload pic pulakkkkk. ko anggap jelahh ade gamba. bengang plak aku.]

dah letak gamba dah.

aku tuna ni mase first sem kat PJ dulu .
diperkenalkan oleh rumate tersyg , mama ;)
nama dy aween tp aku panggil mama jeh .

aku macam ragu2 nak makan.
sbb bende ni dalam tin dan dia kata tayah masak.
makan dengan roti macam tuh jehh .

memule takut gak .
takut aku muntah .
aku tak boleh trime kalo makanan mentah .
sbb tuh aku tak makan sushi .

sekali ngap .
layan siakk.
sedap .
masa ramadhan tuh , every sahur, aku telan ni je kot .
sedap3 ;)
aku suka yang ade mayonis dari nie .

kat kiosk dah abeh plak.
aku blasah je lahh yang ni pun ;)

sedappp ~~

13 bantah cakap cikgu:

Hizami Li said...

zami suka pedas gile.
:)

hanis aleeya aka gadis sepi said...

hahaha... tuna tu dah masak kat kilang la dear...

kaizen shinobi said...

cheh~ ingatkan ape tadi~ wades~

mishl i n z said...

dik, akak tag awak,

http://mishlinz.blogspot.com/2010/08/black-and-white-contest.html

GRuNGe said...

Innz, aku nampak gambar tu. Wah best betul ayam brand chili tuna tu Innz bersama roti. Lenkali tak yah upload gambo Innz, aku leh nampak, ko tulis je. Wakakakaka.

Misshy Innz said...

@GRuNGe

ngokkk.
haha.
aku dah upload gambar dah .
wakaka

Misshy Innz said...

@Hizami Rahim

daku tak mkn pedas3.
hot meyhh .
hehe xD

Misshy Innz said...

@Lya

hehe.
noob dedulu.
tak taw ;p

Misshy Innz said...

@ZACK ENTRY

salam merdeka juga zack ;)

Misshy Innz said...

@kaizen shinobi

ko ingt ape ?
haha xD

Misshy Innz said...

@mishl i n z

okehh kak ;)

humaira said...

adoi!!
lapa plk...
geerrrr

Misshy Innz said...

@humaira

sabar2 .
petang kang kite makan ye ;)