Wednesday, August 4, 2010

.kekurangan netbook.

korunk neyh gejoloh taw.
kan aku cakap nanti aku post pasal kekurangan netbook.
nak jugak menang kat komen .
hadoii.
ha hambek !
tak menyabau lerw.

before to .
a BIG THANKS to ENCIK NABIL tercinta sebab bawak aku ke sana sini .
setia melayan kerenah aku rini .
sudi dilenjan habis-habisan .
walaupun pagi tadi awak merajuk , tapi kejap jeh en .
kalo tak , mahu basah ketiak saya pujuk awak .
sebagai upah, saya bagi awak minum air terbaek yang ade kat malaysia .
baik kan saya ?
full lagi .
kenyang kan awak ?
macehhh yep ;)

ade yang tak taw ke sape ENCIK NABIL ?
kalo korunk tak taw, korunk memang L la.
L stands for LAMPI = LAMbat PIkap .
wakakaka.

ENCIK NABIL tuh motor aku la .
air tuh minyak ler .
full aku isi tadi .
RON 97 lagi .
heh. pe barang RON 95 .
wat gahai motor aku jeh .
wakaka.
ayat orang belagak tapi tade duet banyak.*sile lempang*

kekurangan netbook :
  • kecik = tak puas .
the bigger the better. ye ye aku taw. ko memang . semedang yang besar . aku sarankan yang pakai spec tuh toksah geged la nak pakai netbook . kang ado yang juling sbb tulisan kecik la,tak nampak notes la.

  • tengok movie tak syok .
ni point dr. karim . saya taw la awak kaki movie. nak muntah dah lappy awak dgn movie kan ? hahaa. netbook size disk dy kecik ouh . kalo ko letak banyak, memang L la. disarankan kepada penggemar movies, jangan pakai netbook . aku bukan kaki movie . jadi, sesuai la bluvey dengan aku .

  • cepat panas .
bluevy aku cepat panas ye . bile dah panas, dy akan hang . selalu terjadi di kala aku sedang enak melayan spontan . dengar-dengar bluevy tade kipas. wakaka. kalo jenama lain aku tak taw. memang kene ade fan selalu . tapi skunk fan aku kipas nye dah tercabut . bapak ganas. HAHA !

  • tak de cd-rom .
neyh saket sikit . ko kene beli external cd rom kalo nak melayan cd . size dy kan kecik . mane la nak selit slot cd-rom . ritu adik aku nak tuka OS bluvey , susah cikit . seb bek ade pendrive 4gb . huhu xD

  • untuk blogger .
macam aku kan . haha. ko kene sabar la sikit . skunk kan blogger sume widget nak float-float bagai . so, mmg susah nak tengok full . kadang-kadang shoutbox float tak dapat nak tulis . sbb dy float . scroll la sampai abeh pun . shout box tuh tetap static kat situ . neyh aku tunjuk contoh .


adik aku ckp winamp aku pendek dan gemok .
comel jeh .
HAHA !


neyh plak cara nak atasi .
  1. right click kat shoutbox .
  2. klik this frame .
  3. klik open frame in new tab .

pastu dapat la full view ;)











tu je kot .
bak kata m!da ;
"dah ade lappy pun kire bagus ."
betul2.
2 tahun meringkuk kat matrix mane ade lappy .
sek pinjam darina punye jeh .
pinjam hak orang tak nak kalah . darina punye lappy vaio weyhh . rege RM5k . perghh ~
kalo nak buat keje, weekend balik rumah , baru buat .
survivor kan aku ? HAHA !
second semester degree baru dapat .

2 bantah cakap cikgu:

ceksumolek's said...

hari tu mula2 memang nk beli netbook.. tapi nasihat ayah suro amik lappy jugak.. katanya netbook kecik sgt.. nasib baik dgr ckp ayah.. hehee~

Misshy Innz said...

@☺[ai][sUmi]☺Chan

ikut keselesaan ;)