Sunday, August 1, 2010

.gambar mingguan.

mari mulakan bulan baru dengan semangat baru, perjuangan yang satu ..
eh ternyanyi lagu bunkface plak.
neyh semua gambar untuk minggu neyh .
tak banyak sbb den tado mood nk bergambar .
padahal camera hp lopek.


bangun pagi gosok gigi.
eh silap , tak gosok gigi .
terus on bluevy .
facebOok lah.
HAHA !
gamba dipepelkan sbb itu gamba bogel.
kang izuddin jadi hakhogen plak.
lalaaa ~

pernah dengar tak ?
tulisan orang pandai memang buruk .
wakakaka !
pandai waklu .


peace ;)
pandai kan aku memaksimumkan pengunaan telekung .
boleh jadi purdah yaw.
wahaha !
eh apasal jari pompuan neyh gemok3 ?
HAHAHA !




aku perlukan baju kurung baju.
dah borink dengan baju yg sekarang .
nak yang baru ...
raya neyh nk sebat 8 helai .
semua kaler pink .
motipp ?
wakaaka. !
 barang penjagaan perempuan mmg banyak.
tapi tak gak cecantik.
lalaalalalala ~


last picture .
korunk boleh buat mulut macam aku ?
kahkahkah.
terbaek wokkk.
adik aku wat tak jejadi .
siap tarik2 bibir lagi pakai tangan.
aku, relax jeh buat .
kahkahkahkah !


hilang kemachoan ku.

nota kaki comel innz :
  • isnin ade quiz , tapi text book dalam kete dena, pastu dena balik umah .
  • rabu ade test marketing, tapi bile bukak buku terus lelap . ubat tido paling berkesan selain buku sejarah sekolah.
  • khamis ade presentation, tapi keje tak siap lagi.

pack dowh jadual aku minggu depan. jadi, esok ahad, mahu tido puas-puas. jangan ade yang kejutkan aku. ai babap kang. awwww !


sekian, coretan si mereng .
erk .?

10 bantah cakap cikgu:

HL said...

mulut tu la yg payah nk wat...
ko gune ape wat mulut cmtue?

dr. karim said...

gambar last tu mmg mcm mereng skit dowh... hahahaha....

Misshy Innz said...

haniff : gune skill. haha, tah3

dr.karim : pes tyme dr karim komen blog haku weyhhhh. hahaa. itu lah farah sebenarnye, haha,

IRAH HAJERAH AZMAN said...

haaaaaaa...aku suka tang tulisan tu! hehe

dr. karim said...

pes tyme ke... wah... bangga pokcik... (sebenar nye bnyk kali dh.. kih3... cume gne nme len jer..)

Misshy Innz said...

iera : haha. ade kebenarannya kn ?

dr karim : ouhhhhhhhhhhh awak la anon ye ?. nyg kutuk2 saya tuh ye .
huh. tanak kwn awak lagi,

kaizen shinobi said...

hanger pun kaler pink? wakakakkakakkak

sah ko memang pompuan~ hahaa

dr. karim said...

mne ade... tu org len tu... haha..

dr. karim said...

kaizen: a'ah la, kaler pink dowh... muahahaha... mmg sah pempuan membe aku ni..

Misshy Innz said...

eh ngot ngek korunk . mmg aku pompuan la der. tak ragu3, hahaa.