Sunday, August 22, 2010

.konon-konon kaya.

dua hari berturut aku update blog via Opera Mini , Nokia X3 .
sebab aku update gune henpong cap kucen .
hehe xD
kat facebook plak , sek update status via Mobile Web.

pc sek full jeh .
tah bile masa aku nak ngadap pc .
since dah ade internet free kat henpong , bek manfaat kan beliau .
wakaka xD

nek bengkak jari aku menekan keypad henpong yang bukan qwerty itu .
awww  ;D
tapi seb bek tak bengkak lagi laa .
HAHA !

minggu depan hari rabu ade double quiz .
pagi petang .
hah ! heart attack aku .
pheww ~

pastu assignment Business Ethics yang tah bile nak habis .
setiap minggu ade keje .
=.='

sabtu nak berjalan plak .
tuh kompom balik malam punye .
selagi gate uia tak tutup selagi tuh aku di luar .
wakaka xD

pastu isnin nak gerak p UKM plak .
selasa ke Stadium Putra .
rabu MID TERM MACROECONOMICS.

mase aku kompomkan yang aku nak g UKM tuh, sumpah aku tak ingat aku ade mid term 1/9 .
warghh ~
bile dah kompom, rase nak nangis jeh .
=.='

4 bantah cakap cikgu:

kaizen shinobi said...

hehehehe

free ke? eh? bestnye? nak beli henset baru gak r... ngehahahaha

Sizuka said...

ehhh,
kau pon join gi ukm?
oo, krg la last mnute punyer grup yg bg nama ekk.hehe.
sbb hritu aku tgk nma korg xde lgi.
bgus2. nnt kita kasi gempak sket rombongan uia. sbb slaloo asik tak ckup korum je kalau ada event. =)

Misshy Innz said...

@kaizen shinobi

iye free hanya untuk pelanggan maxis.
wakaka.
tade kaitan dgn handset baru ;p

Misshy Innz said...

@Sizuka

aah last minit punye ;D