Sunday, August 8, 2010

.chillax with gorgeous peers ;).

huh !
1 word to describe everything .
PENAT !

woke up at eight in the morning .
joined treasure hunt .
salah tempat bagai .
satu uia dah jelajah .
sampai kaki pun dah kronik sangat  .yes !
semakin kronik .
aku dah jalan macam orang patah kaki .
akibat dari lame x exersice .
HAHA !
tambah dengan saket dada yang mencucuk.
pening lagi .
memang terbaek lah .


ye, itu baju mase g gatsby ritu.
dah itu jeh baju yang aku ade, yang bersaiz besar dan tutup montot.
kang pakai baju aku kang , disqualified plak .
kata pun uia.
wakakaka. ~



thx to all my team mate .
zaim, piji, zairul, darina and farahf .
korunk memang best ahh .
tade pun kan kite gaduh-gaduh ke sebab nak selesaikan clue .
teamwork habih !

time neyh zairul wat gaya diva divana .
sengal gile .
"nama saya zairul " (bace dalam nada gedik)

 dari kiri : piji ,darina , aku , farahf , zaim .
depan : zairul .



time asingkan rempah ratus mak siti , kite wat sesame .
time kitorg salah check point , piji tolong cari kitorg .
time kene panalti , kite kene makan sandwich sambal belacan .
euuuww.
tapi aku tak makan pun.
wakakaka .

time seberang tasik teh susu bak kata abang aizul marcello, kite seberang sesame .
beshh gile kowt .
ingat kan dalam benor.
selut dy punya la lembik.
jari kaki aku saket kot sbb selut masuk dalam kuku .
wahh terbaek ah !

best kan ?
tak pernah lagi kite wat activity bersama macam neyh .
erk . mybe ade tapi dah lame . hehe ;)

bukak hamper, makan sesame .
kite dapat 2 hamper .
bak kata president , kalah pun dapat banyak hadiah .
wakaka .

lepas tuh , pukul 3 kite g maen bowling plak kat wangsa walk.
tahniah zaim sebab menang . ;)
aku neyh puteri longkang jeh .
bukan reti maen pun.
HAHA !

 ini farhana .
cikgu aku .
dia lah aja aku men bowling .
aku mane reti derr .
jangan ajak aku . =.='


ini lah zaim .
dari pandangan belakang.
hehe xP


yang paling rendah tuh aku la .
sape lagi .
wakakaa !

pastu korunk men musical chair .
syok gile tengok.
aku tak dpt join sbb kaki saket ;(
fun kan ? ^___^
darina is the winner ;)
congratz babe ;)




pastu tengok movie TEKKEN plak .
aku kua awal sbb sejuk sangat .
gegegegege =.='
plus nak ke toilet . HAHAH !
JIN KAZAMA hensem sangat lahh ;D

overall thx guys ;)
*big hugs* (pompuan jeh.)
nie la guna nya blog .
tempat kite mencoret kenangan .
tak semua peristiwa kita boleh ingat.
kan3 ?









macam blog budak sombong tuhh.
dy letak gamba dy pegi berkelah .;)

14 bantah cakap cikgu:

Qib said...

hee.. :):) heee
best nyer main boling..

uia yer?


Latest entry. Mai la jengok
Tolong (patploh juta kali)

The Sharkox said...

nice lah blog budak malas ni...anyway, uia is good..

www.life-around-research.blogspot.com

Unknown said...

bowling!
bile kite nak lawan?
hak3

kaizen shinobi said...

wakakkakka

weh2.... aq nampak ko mcm kalah jeh? hahaha

men bowling? hahaha gile r... 25 jeh?

ngeh3

atokk said...

tahniah pada team aku..sebab team aku dpt num satu..hahahaha

Misshy Innz said...

@PinQib

haha.
best bagi yang hebat la.
me not ;D

aah uia ;)

Misshy Innz said...

@Ashraq Salahuddin

macehh ;)

Misshy Innz said...

@Ery Farieha

ko men la sorang .
tak hengen aku .
wahaha.

Misshy Innz said...

@kaizen shinobi

tade hal lah kalah .haha

Misshy Innz said...

@atokk

tapi kitorg dapat 2 hamper oke .
lagu kitorg diiktiraf lagi .
ko ade ?
haha !

Fuck-iez said...

jin kazuma ke jin kazama?

Misshy Innz said...

@PembunuhSenyap

hahaha. jin kazama la. corrected ! thx ;)

atokk said...

tu saguhati sebab ada hadiah lebih,,ahahaha,,,yang penting aku and team menang keseluruhan..haha

Misshy Innz said...

tak kesah la. janji dpt 2.
2 lagi banyak dari 1 .
HAHA !