Saturday, April 3, 2010

.aku sgt excited nk update mende neyh.

EXAM SUDAH HABIS !!!!

harus la aku mencaps lock en tulisan yang menarek ituww.
esok pulang ke rumah.
cuti selama 3 bulan.
weeeee ;D

tadi paper accounting.
aku rase boleh la.
nak lulus tuh insya allah la.
kalo x lulus, i redha jek T____T














nanti balik.
aku singgah pomen-pomen entry korunk k.
promish !

;)

.nearly end.

aku tak taw la nape en.
sejak dari foundation membawak ke degree.
asek accounting jek last paper.
haih ~

skunk aku ngah ngadap kertas-kertas yang berterabur atas meja neyh.
adoiii.
cene la aku nak hafal sume budget statement neyh.
kot 1 x pe.

nak-nak plak aku tengok last sem nye soklan.
sejibik dalam buku.
x de ubah ape pun.
tapi ssh ya rabbi.
T____T

haiyooo~
wa sudah penin meyhhh..







140 AM (waktu malaysia)

Friday, April 2, 2010

.penyebaran virus ke seantero blog.

tajuk nak gempak.
tade pape pun sbnrnyer.
hehe ;)

aku baru bgn.
heh.
almaklumla TAKDE KELAS.
blh la bgn tgh hari.
haha !

aku check2 email.
ade 2 email menarik la.
satu dari nuffnang.
satu dari youthsay.
sume da familiar kan dgn 2 website neyh.
kalo x clear,click je tuk mengetahui lebih lanjut.
oke ?

yg sal nuff tuh.
sal clicking ads.
ade je blogger yg da post sal neyh.
udah-udah la tuh.
ghenti kan la koje2 neyh sume.
haha !

yg sal youthsay plak.
ade campaign baru yg bakal membawa anda melancong ke london.
woah !
besh3.
kalo nak taw, sile klik ---> kempen.

































selamat berhujung minggu.
last paper esok.
da mls da.
sbb lame naa gap.
^____^

.al-fatihah.

untuk family arwah din beramboi.
yang pulang ke rahmahtullah pada 1230 tengah malam tadi.
moga beliau di tempatkan di kalangan orang-orang beriman.

orang meninggal hari jumaat.
ibu kata terlepas seksa kubur.
mudah-mudahan.



orang-orang berbakat salu pergi awal kn ?
sebak plak.
sobz. sobz.
gonna miss his jokes.
sek ulang-ulang tgk spontan.
;(