Friday, September 21, 2012

.this is surprise.

hye hye .
salam jumaat .
minggu ni sangat menakutkan bagi aku .
even report practical dah siap tapi entah laaa , selagi belum kua result , aku rasa takut manjang .

disebabkan nak balik rumah rini , aku decide nak pakai jeans terus sebab after anta report , aku terus chow balik seremban .
ye , memang plan macam tu laaa .

TAPI
hati aku kuat mengatakan "jangan pakai jeans pergi kuliyyah"
jadi , aku decide nak pakai jubah anta report then balik bilik tukar baju pastu baru chow ke seremban .
nasib aku baik sebab ikut kata hati .
dalam lift aku terserempak dengan ketua disiplin pelajar .
perghh , dalam hati "kalau pakai jeans tadi , memang dah dapat surat saman dalam lif jugak !"

lepas hantar report , aku balik bilik tukar baju semua , siap siap nak lunch dengan darina , pastu mintak tolong dia hantarkan aku ke lrt gombak .
sebelum kua bilik , aku teringin sangat nak pakai wedges .
tapi tak jadi sarung .
keluar bilik , aku masukkan kaki dalam covered shoes .
jalan sikit , aku patah balik .
entah kenapa rasa nak tukar pakai selipar .

tahu apa makna sebalik aku tukar pakai selipar ?

aku terpaksa berjalan kaki dari pudu sentral ke jalan hang tuah !
i was lucky again .
cuba bayangkan kalau aku terus pakai wedges / covered kasut itu ?
mahu melecet kaki .

sebelum aku gerak balik , ameerul asyik bbm tanya bila aku gerak balik semban bagai .
aku curious lah kann .
aku tanya , dia jawab saje je tanya .
ee bengang plak aku .
HAHA !

aku buat merajuk sikit baru nak cakap yang dia nak jumpa aku .
kesian kat dia tunggu lama .
sebab KL jammed gila !
tambah hujan lagi .
semorang pun nak bawak macam siput .
grrr

sampai je terminal , terus nampak dia .
heeee ;D
aku ajak dia duduk kejap sebab aku macam penat + pening sebab dok atas bas .

tetibe dia ajak aku tawaf terminal plak .
kitorang pun jalan lahh .
aku ni dok sebok bercakap .
yelahh mulut aku kan macam machine .
HAHA !

tanpa diduga tah dari mana .
yang aku memang tak perasan langsung .
dia tarik keluar bunga ros merah .

aku dah terkejut gila .
menjerit macam apa .
unexpected .
woahhhh ~~

aku perasan abang abang kat situ macam pandang aku sebab tetibe je aku menjerit kat bus station tu .
HAHA !
maluuu tapi buat donno je laaa ;D

first time ever okayy orang bagi aku bunga .
haruslah aku teruja kann .
selama ni dok jeles je sebab tengok orang lain dapat bunga , tak sangka aku pun akan dapat .
HAHA !

balik tu , aku cari ibu dulu sebab nak show off bunga aku dapat .
ibu boleh cakap "kau pergi johor kan ?"
ibu maksudkan aku pergi jumpa sharul kat johor then sharul bagi aku bunga tu .
hai , bertuah lahh anak ibu ni kalau sharul yang bagi bu .

aku cakap lahh , ameerul yang bagi handphone hari tu yang bagi bunga ni .
ibu senyum senyum jeles .
keh keh keh ;D

aku ni tak boleh nak benti senyum dah .
HAHA ;)
sukaaaaa sangat !
habis semua orang aku bagitaw yang aku dapat bunga .

kah kah kah .

cite gebang , gambaq takdak , sat gi hang kata aku tipu kat hang plak .
tapi gambaq tak bape nak cun la .
sebab pakai camera phone ajoo .
theee ^____^


*kantoi dengan ibu sebab amik bekas bunga dia . hehe ;p*


*muka penat baru turun bas*


mekasih ye awak ;)


kbai <3






4 bantah cakap cikgu:

Unknown said...

salam.. bestnyer dapat bunga...:D *jom follow saye. http://ciknunaspecky.blogspot.com/

PutraRocker said...

pehhhhhhh gadis rose kikiki

PutraRocker said...

pehhhhh hi rose girl kikiki

meer17 said...

Braderr kat belakang tuu siap posing..