Sunday, October 18, 2009

.aku mmg suke memalukan diri sendri tanpa ada rase malu.

apekehei tajuk entry panjang mcm bg lecture neyh ?
ouh2...
da x leyh nk pendek da
abeh short da tuh.

NEXT !

bwk Y125ZR super sport kaler biru NBK 244
mlm hari around 8 o'clock (ceyt ! ckp omputih lak)
10 minit perjalanan pertama
cOol je aku bwk
smpi kat simpang lorong bape tah
enjin mati
ah ! siotan di situ
si akmal trn dr mtr laju2
g nyorok blkg pokok pisang uma org
tah pape tah pendek tuh

aku ?
gigih meneutralkan balik gear
sambil diperhatikan seorang mat rempit dan awek nyer
adush !
kemaluan disitu
tp aku ?
cOol2 sudeyhh
haha !

relax je start balik engine Y125Zr idaman aku tuh

duhhh ~
bunyi engine dy
menusuk kalbu
oke.
aku suke Y125ZR even aku x pro bwk ag

eyh hello !
practice makes perfect oke
aku leyh master nyer bwk Y125Zr tuh nanty
lu cOol2 je tgk aku bwk nt erk ;p




2 bantah cakap cikgu:

kudakertas said...

pergghh..gle rempit ko..xpe2 bnyk2 kn r prektis..

Misshy Innz said...

hukhuk..
tu la
kene byk practice ag ouh :p