Meet This Blog In Facebook !

Saturday, September 5, 2009

.izinkan aku melepaskn lelah.




aku penat
2 3 minggu schedule pack
kalo aku x balik last week mesty aku tade baju raya
hari2 tidow lewat
waktu rehat x cukup
haih ~
letih !
_______________________________________

for mid term
one paper to go
which is statistics on next friday
this monday
got replacement class
walaupon sepatutnye cuti
x pe laa..
jihad name nyer :D
selasa presentation chap 6 ict
minggu depan aku rase ag tercbr kesabaran aku
last week b4 raye
n mcm2 kene submit
urghh ~
Ya Allah,mohon kau bg aku kesabaran yang lebih.
aku neyh bad temper
kalo aku penat
sume org aku sembur
mmg tak kire sape dah
_________________________________________

oranglidi,mtr aku maseh belum baiki
x de mase la
agpown ayah aku da pesan jgn anta bengkel
satgi jadi laen plak ;p
________________________________________

ape nilai seseorg yang berkwn bersandarkan paras rupa ?
mcm siot kn statement neyh ?
haha !
aku salu je kene
ramai je 'kawan' aku yg cmtu
tgk gmbr edit mmg la cntik
nak2 plak muke hdh aku neyh fotogedik en
hahaha !
tp bile da jumpe
blh lak 'kawan' tu wat bdh ngan aku
wat aku mcm x wujud
sbb ade lagi yg lebih cntik n menarek dr aku kat sebelah
hah ?
what the hell la en ..
ko mmg x lyk kwn ngan aku
huh !
kalo la aku dpt undur mase
mmg aku pon x nk knl 'kawan' ceni
nyaket kan aty je
demand lebeyh
pdhl ko tu ape pon tade !
___________________________________________




4 bantah cakap cikgu:

chipsmore said...

la..ingat nk couple je org tgok rupa..nk kawan pon tgok rupa gak?? ghosak tol..ahaha :D

Kuda Kertas said...

uhh..sggh sebok khidupn ko skrg..bwk bsbr..tng2 je..lmbt laun settle gak..hehehe..

spe yg b'prangai sbgitu rupe??cess..b'kwn bia ikhlas..asl kn bhgia donia akhirat..keh3..

oranglidi said...

o, x baiki lagi? hehe..

rilek2.. ramai lagi org yg lu boleh wat kawan2.. bukan die sorg je.

I n n z said...

chipsmore : perangai manusia unpredictable.. haha !

kuda kertas :ye! sebok thp babOon. haha ! btl3. berkwn bio ikhlas :D

oranglidi : x baiki lagi. cmtu je. mtr pekak sbb x de telinga. muahaha !