Wednesday, March 16, 2011

.masa begitu jeleshh dengan beta.

semalam , hari paling penat .
huh.
penat kejar masa .
2 report kene submit .
last minute typing .
HAHA !
padan muka kau .

lepas tuh , petang gerak pergi damansara pulak .
attend workshop lancome .
pheww ~
aku ingat dah lambat sampai .
KL jammed der  .
grr ~
tapi, belum start pun time aku sampai tuh .

ce teke ce teke .
aku pergi sorang sorang .
berani tak ?
pastu , aku duduk kawan dengan chinese bloggers .
berani tak ?
before ni aku mana nak tegur chinese .
sebab diorang ni speaking .
HAHA !
konfiden tuh kurang ;D
jq and zara, if u read this , knowing u guys, makes me feel awesome sebab kena cakap english. haha ! ;)

aku tak tegur sesape pun kat sana .
buat hal sendiri .
dengar talk , tengok demo mekap .
lepas workshop , as usual , bloggers lain sibuk bergambar .
aku terus turun .
koser aku nak layan .
HAHA !

malam tadi , sampai uia dalam 1145 malam camtu .
mandi , basuh baju , kemas buku , tido .
zzzz .
seyes penat ;(

rini kene hadap 3 presentation .
hambik kauu .
kang kul 2 kuiz .
study idak lagi .










okayy .
bai .
aku dapat compact powder lancome .
bedak  mahal tuhh .
sayang nak pakai ;p

1 bantah cakap cikgu:

olla said...

cian nyer....tp tu lah memang masa sentiasa mencemburui kite pon..=)