Thursday, March 24, 2011

.kompang di palu, pengantin lalu , eh betul ke ni ?.

sabtu ni ada wedding ceremony .
yang pastu bukan aku punya .

roomate lama masa kat matric dulu .
antara kawan kawan aku , dia yang ketiga .
first classmate sekolah , dah ada anak sorang dah .
second classmate sekolah jugak , bulan satu ritu .
tapi dua dua ni aku tak dapat pergi .
ada kesulitan yang tak boleh di elak .
third , roomate ni lahh ;)

comel ouhh muda muda dah kahwin =)
husband dia sebaya , budak uia jugak , course jeh lain lain .

kau tahu tak sape , zam ?
budak HS gak husband dia tuh .
HAHA !

masa aku final sem kat matric dulu , aku dengan dia sekelas .
dia merujuk kepada si wife ye =)
semua sekelas .
kitorang kene extend sebab masalah pointer .
hehe ;D

rapat gak lahh masa final sem tuh .
ate , dah aku dengan dia jeh budak econs dalam bilik tuh .
pergi kelas sama sama .
mana tak rapat nya .

masuk gombak , dia pun dah convert ke edu .
dan mahallah pun lain lain .
kadang kadang terserempak jeh kat tepi tepi jalan .
*macam kejam jeh bunyi guna ayat tepi jalan ;p*

untuk shakila dan husband , aku doakan yang terbaik untuk rumah tangga yang baru dibina .
moga kekal hingga akhir hayat =)









*hugs*














bila agak nya orang yang aku mimpi malam tadi nak kahwin agak nya ?
umur dah 25 dahh ;D

4 bantah cakap cikgu:

Kaizen Shinobi.com said...

ye2... aku kenal... haha member kot?

mizi kan? tuh dorang sanding r, cuti mid sem arituh dorang nikah....

hahaha

siap kena kacau malam pertama lagi oleh dak2 nih... wakakaka

call memalam... tak angkat... pahtu kitorang gelak kow2... hahaha

Jujurara said...

wah.
bagus la tu.
daa smpai seru.
akak suwoh la org yg akak mimpi tu msuk minang akk cepat2.

ty leh makan nasi minyak.:)

Misshy Innz said...

@Kaizen Shinobi.com

korang kejammm xD

Misshy Innz said...

@pwincess Lov3y dOv3y

wuwu tak nak kawen dgn dia ;(