Monday, March 21, 2011

.rindu.

rindu .

pernah tak kau tetiba rasa rinduuuu sangat kat kawan korang .
kawan okayy .
bukan bf/gf kau .
itu aku tahu , setiap saat pun kau rindu .
HAHA !

kalau aku rindu kat kawan aku tuh , aku terus jeh direct text dia cakap aku rindu .
"lama dowh tak jumpa kau . rindu ah weyh"
kau tengok bahasa aku .
teruk nak mampos .
tapi itu baru lah remaja .

takkan nak type skema skema kot .
"saya rindu awak . dah lama kita tak jumpa"
okayy . it's soooo not me ;D

bak kata orang tuh , aku ni macam lelaki .
tak lelaki lahh kan kalau tak type cenggitu .
hik hik hik ;D

cakap pasal lelaki .
aku cite kat adik aku .
"kau tahu tak kawan aku cakap aku macam lelaki dowh"
kau tahu ape reaksi dia ?

nak tersembur nasi yang dia makan .
wakaka ;D

okay, tak lawak .


aku ni memang jenis direct jeh .
tak bape nak reti simpan simpan .
kalau benci , aku cakap jeh aku benci .
kalau suka , aku cakap jeh aku suka .
jadi , kalau rindu , aku cakap jeh aku rindu .
hehe ;)
comel kann aku ^___^
*muntah sebaldi*

macam semalam , dalam bas otw nak balik KL .
aku text abang angkat aku .
"adik dah lama tak jumpa abang . rindu lahh pulak"
okay , ini sopan sebab dia pangkat abang dengan aku eh .
*buat muka sopan*





















tapi kann .
jarang jarang orang cakap dia rindu dengan aku .
dem dem .








p/s : tak pasal pasal kene beli pensel baru sebab pensel tertinggal kat rumah . T____T

4 bantah cakap cikgu:

Encik Psychopath said...

ko rindu aku tak ?

Jujurara said...

pernah la rase rindu msj kat kengkawan.
tapi kengkawan akan blas
"ko nape buang tabaiat ek?"
terus tak nak ckp rindu lagik pada dyer.:(

oranglidi said...

hehe.. teringat aku lagu rindu nyanyian hijjazz..

Botak said...

takde mase nak rindu² ni..
buang masa je..
hahahahaha...