Sunday, May 8, 2011

.sejuk nya hari ni .

aku sampai uia pukul 12 lebih macam tuh .
tengah hari nyah .
time matahari tegak 90 darjah atas kepala .

lepas kemas barang sikit , aku dah berpeluh , aku peluk bantal , terus lelap .
ada laa dalam 3 jam camtu aku tido .
yang bestnya , tido BERSELIMUT .
sejuk okayy .

seyes . aku tak tipu .
kau ada ?
nak nak yang duduk seremban tu .
sebulan aku cuti , setiap kali tido petang , CONFIRM bangun uh berpeluh .
macam baru lepas jogging kau tahu .
padahal tido kot .

semalam aku goreng nasi , pukul 8 malam , peluh meleleh kat pipi .
mencabar betul masak nasi goreng itu .
ibarat goreng nasi sambil berlari .
panas panas .

jangan puasa nanti pun panas ceni sudah lahh .
dah lah puasa nanti memang dok kat rumah je .

tapi dah lega balik uia .
sebab sejuk .
duduk pulak dekat mahallah atas bukit .
lagi lahh heaven weyhh .
jeles ?
HAHA !



itu je yang aku boleh bangga pun .
tadi ayah bagi khabar buruk .
"motor tu , tayar depan dia dah longgar . bearing tu ....... bawak sini sini je lah , jangan bawak keluar , kang jadi pape kang "

aku dah agak dah .
cuma malas nak cakap jeh .
sebab tuh , ritu aku nak sangat bawak motor balik .

aku tak kisah kalau pergi kelas jalan kaki .
tapi aku nak pergi wangsa walk.
yat kata dah ada cool blog kat sana .
lepas tuh , nak pergi terminal gombak lagi .
wuu ~ tanak naik bas .
tunggu bas lama T___T








jom bersedih .
eh , ape jom plak ?

takpe la , tumpang sedih lah sekali eh .
hehe xD