Friday, May 6, 2011

.10 Things I Can't Live Without.

hurm hurm hurm ..
macam banyak je sepuluh ni .
aku sendiri tak tahu ape .
hehe xD

takpe, buat je lah .
^__^

10 Things I Can't Live Without

  1. family .
  2. rumah . aku tak reti nak duduk merempat kat tepi jalan . 
  3. kereta/motor . aku yang poyo ni tak suka naik bas . hehe ;D tade kereta , motor pun okay . ape guna ada lesen kalau tak guna ? ye dak ?
  4. purse . even tade duit tapi ada i/c yang membuktikan aku warganegara malaysia . abang sedara aku pernah terlupa bawak wallet , lepas tu dia cakap "adoii ~ jadi indon kejap aku rini"
  5. pakaian . okay , kalau tak de baju , kau nak suh aku pakai daun ? HAHA !
  6. makanan . ouh gosh ~ i'm a food lover . kalau tak de, boleh sawan aku  =.='
  7. duit . err ~ ni boleh buat aku pening kepala . kalau short duit, aku rasa macam hell . sebab kat KL aku tade sedara mara kalau nak tumpang makan bila duit tade . HAHA !
  8. internet . uh ~ ni memang susah nak nafikan . boleh gila lah kalau dua hari tak dapat internet . sehari aku boleh tahan lagi .
  9. lappy dan handphone . aku tade lah addict sangat dengan hp sebab aku boleh survive tapi zaman sekarang hp itu keperluan . so kene lah ada . even aku tak guna sangat tapi untuk orang call aku . hehe ;D
  10. kawan . walaupun tak ramai tapi at least , mesti ada sorang buat teman suka dan duka  =)



cukup pun 10 !
penat nak fikir taw ;D


#motif gambar ? HAHA ! gambar edit je nyahh . best pulak aku maen photoshop ni . theee ^__^ baru ku tahu cene model model boleh jadi cantik dalam gambar . 



done with mine. how bout yours ?

10 bantah cakap cikgu:

kaizenshinobi said...

hahaha nampak sangat edit.. hahahaha

Nana S. said...

haha betooooooooool. :D

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

kalau tak bawak purse jadi bangla jugak kadang2.

Cik Pipi said...

@kaizenshinobi

nmpk blur sgt kan ?
haha xD

Cik Pipi said...

@Nana

=)

Cik Pipi said...

@rafiq

sama lah tuh ;)

Botak said...

10 sebab saya tak boleh hidup tanpa...

1. roh
2. udara
3. makanan/minuman
4. tempat tinggal
5. pakaian
6. pendidikan
7. kerjaya
8. duit
9. tidur yg mencukupi
10. keluarga

hahahaha...

Gen Fujita said...

Separuh daripada list tu boleh dikatakan memang keperluan asas manusia. Sudah tentu. He he...

Cik Pipi said...

@Botak

yg no 1 tuh tak boleh bla eh . haha xD

Cik Pipi said...

@Gen Fujita

nape tak semua ? ;p