Wednesday, May 11, 2011

.lelaki mata sepet yang comel.

tengah jalan jalan balik dari kelas, aku terlihat sebuah scooter ego merah bernombor pendaftaran J .
okay , skema pulak .
HAHA !

scooter tu buat aku teringat kat AZHAR .
nama dia AZHAR bin err .
dah tak ingat =.='
simple je nama dia .
orang dia kurus, putih , Chinese look, mata sepet .
ouhh mata tuh aset dia sebenarnya .
err bukan aset tapi daya penarik pada aku .
hehe ;D

aku pernah cerita pasal AZHAR dalam blog ni .
mesti kau ingat kan ?

time aku taip entry ni , aku tengah senyum .
sebab suka .
gila kan ?
sikit lahh .

baru aku sedar , aku memang suka usha jejaka bermata sepet .
tapi kurus lahh .
yang sepet , berisi , out of my list .
;D

FARIEZ , bapak dia cina muslim .sah sah lah dia bermata sepet .

B pun mata sepet .tapi dia asek cakap mata dia besar .

abang sedara aku tade unsur cina tapi mata dia sepet .ikut mak dia yang sebijik rupa nenek aku . tapi nenek aku bukan cina lah . maybe keturunan tuh ada tapi aku tahu . hee ~ 

adik angkat aku , cina betul . lagi lah sepet .
thee ^_^




kalau kau sepet , aku suka yang kurus dan sepet .
macam aku cakap tadi .


kalau yang muka melayu , aku suka yang taf , tinggi .
yang kurus , tak suka sebab tak menarik .




ai nak kawen dengan AZHAR lah , eh bukan , nak kawen dengan jejaka chinese look lahh ;D
tolong carikan satu .
can ? ;p

6 bantah cakap cikgu:

demang said...

hah...
nt aku bgtau kt azhar ye

Arief Arf said...

kalau laki tak sepet pun boleh je nak sepet kan dia. sepak je sekali kat area mata, konfem sepet. hahahaa

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

ade. budak opis aku. cine betul. nak?

Cik Pipi said...

@rafiq

takmooo ~~

Cik Pipi said...

@Arief Arf

tak nak sepet tu . tak kekal ;p

Cik Pipi said...

@demang

yeye lah tu . haha