Friday, May 6, 2011

.rokok bau sirih.

kenal kan B .
aku panggil dia B .
jadi , aku bahasakan dia B .

malam tadi , lepas mandi, aku call B .
ajak jumpa .
sebab dah lama tak jumpa dia .
hari tu dia text ajak jumpa , aku yang malas .
plus , dia kata pukul 9 lebih kene pergi kerja .
aku tak suka ah jumpa rushing rushing ni .
jadi , prefer not .

kira jumpa ni , aku qada' janji lah .
suppose dia kena kerja pukul 10 malam , tapi dia boleh kata "malas ah nak pergi kerja. lagipun malam ni kerja dengan orang yang B tak suka"
aku pun , okay . jom pergi jalan jalan , tengok seremban .
HAHA !

B ni selalu bau fresh taw. 
bau air sebab baru lepas mandi .
aku tahu sangat dia baru lepas mandi .
tapi tadi , bau rokok plus bau air plus bau sirih .
yes ! aku bau sirih .

"asal bau sirih ni B ?"
"sirih mana pulak ?"
"rokok B perasa sirih ke ?"
"gila apa, rokok rasa sirih ?"
"serius , ada bau sirih"

aku terus drive pergi McD since both of us pun tak dinner lagi .
drive thru sajorkk .
lepas dapat makanan , B bukak paper bag McD .

"ada bau sirih lagi tak ? hahaa"
"hahah. gila, habis lah kete aku bau McD "

lepas tuh , bau sirih uh dah tade sebab dah bercampur dengan bau McD agaknya .
HAHA !





B gunting rambut .
lain gila rupa .

"kalau B rambut panjang , orang kata macam penyamun , bila gunting rambut , orang tanya asal gunting rambut. ee tak faham lahh"





B mata sepet , you sentiasa comel .
HAHAHA !