Friday, February 3, 2012

.SE & NF.


malam tadi tetengah tunggu sharul reply text , aku terasa amik pen dengan notepad terus main benda alah ni .


macam bebudak sekolah kan ?
aku belajar main ni masa darjah 6 rasanya .
time tu diorang sebok nak kira among couples .
so cuteeee ^__^
nostalgic betul ;D

lepas tu , aku tanya sharul ;

Aku : sayang , u tahu tak main kira kira nama couple tu ?
Sharul : tahu tapi tak reti main . u , tak yah lahh main kira kira semua , kalau dah sayang tu , tetap sayang jugak .
Aku : alaaaaa u ni .
Sharul : :p

sentap aku 5 saat .
dia ni tak boleh jadi childish sikit .
serius manjang .
pokk kang tahu lahh .
HAHA !


sape pernah dapat 100 % ?
aku paling tinggi dengan mamat ni ah .
kekasih pertama .
HAHA !




Sharul ke Singapore hari ni , petang kang dia balik .
yeay !








gedik plak rasa buat entry pasal ni .
HAHA !

0 bantah cakap cikgu: