Wednesday, February 1, 2012

.let's take a tour dear followers and readers .

hye kengkawan !
amacam wajah baru blog i ?
uols suka tak ?
lebih kemas dan teratur bukan ?
dah takde gambar saiz passport kat header .
lebih pink dan perempuan .
ahhhh *gaya pondan zizan*

blog ni sekarang BEBAS dari sebarang blog list dekat main page *sebab tu dia ringan* .
tapi jangan sedih okay , blog blog korang semua ada dalam dashboard .

kotak follower yang menggeramkan itu sudah aku remove tapi blog ni masih boleh di follow sesukati kau .
nampak tak button follow dekat atas blog ni ? bahagian kanan sikit tuuu . kasi tekan aje uols . DONE ! kau dah follow blog aku ni haaa .
cuma nyaa , kau tak boleh tahu berapa ramai followers blog cikai ni . hewhewhew *gelak cara retis. annoying tapi aku suke nganjing*
tapi okay jugak tu , tak de lahh hati aku ni sakittt je tengok followers ribu riban tapi yang datang jenguk haaaa tak sampai 10% .
sentap hati mak , nyahhh . *gaya pondan azwan ali pulakk*

nampak tak button kekecik kat sebelah kiri blog ni ?

button ABOUT , kalau kau tekan , keluar muka budak pipi comel atau dipanggil CekPi oleh Amin .
maknanyaaa , ini blog aku , alhamdulillah , kau tak sesat .
HAHA !

button ARCHIVES pulak , kenangan masa silam yang mana kalau kau rasa nak stalk aku , baek mula dari atas ke bawah .

button STUFF mengandungi tutorial , tips dan resepi .
alaa yang biasa biasa ajee ;D

button HOME tu , entry lahhh noks . HAHA !


blog ni dah DISABLE RIGHT CLICK , aiyooo innz dah bajet femes , orang copy copy entry plak kee ?
HAHA !
tak ! sebenarnya aku tak tahu cene nak fixed disable right click tu . HAHAHA ! *noob rupanyaa kau*

kalau tekan OLDER/NEWER post , any link , ia otomatik akan ke new tab , itu memang aku set . hehe . gewdix kann ?













overall , apa pandangan kau tentang wajah baru blog ni ?
sakit mata ? sakit hati ? sakit tangan ?
ce kabo ;D







kbai <3



2 bantah cakap cikgu:

oranglidi said...

cume satu je. tulisan kecik sgt. trpaksa ak zoom in. hehehe.

Cik Pipi said...

lama lama nanti biasa laaa , aku tak tahu nak fixed cene , heheh ;D buta IT aku ni haaa