Tuesday, February 21, 2012

.inside my make up box.


jangan tanya kenapa beg mekap aku besar .
HAHA !



*baru beli semalam guna voucher elianto RM 100 . seronok dapat shopping make up free . hilang terus sakit kepala . HAHA !*



 *lipstick dan lipbalm*


 *all the liner . lip liner , eye liner , mascara*


*pewangi*


*bedak*


*takde kategori*


*krim dan losyen*
















dah berapa kali aku buat entry ni ?
HAHAHA !















bosan , takde idea .









kbai <3

5 bantah cakap cikgu:

J.Syazwana said...

aku nak beli eyeliner elianto tak terbeli-beli
tensen betol
haha

ezy.fia said...

saye gune bio oil xde kesan lgsg..
baek xyah gune..
haha

wanie_mn said...

dlm mimpi je la saya ada sume benda2 mekap tu. ahahaha.

Anonymous said...

bio oil tu bagus x?

Cik Pipi said...

wana ; aku dulu pakai eyeliner elianto tapi lepas tu tuka pakai in2it . pekat ouhh ;p

ezy ; aah , dia cakap 3 bulan baru nampak result . lambat .

wanie ; kenapa ? kenapa ? ;D

fifi ; okay lahh , pakai as moisturiser jee . nak tengok kesan dia lambat .