Tuesday, January 11, 2011

.please, katakan yang kau sayangkan aku.

kau sayang aku takk ?
plishhh , cakap kau sayang aku .
nanti aku belanja kau "makan angin" kat tepi pantai eh eh eh .
dengan cara membuka mulut dan menyedut semua angin pantai .
cool ape .
makan angin gak tuhh .

ingat tak entry kontez yang kak vp buat beberapa minggu lepas ?
ini entry aku . -> klik lah shaye , tamo malu malu .
okayy , aku tak memang first and second prize .
aku tahu , aku memang TAK PERNAH memang any kontez .
sebab tuh , aku malas nak join .
huu  T___T
aku bukan reti nak buat entry kelakar ke , best ke .
aku kan garang , emo ;D

dah dah drama lapuk kau tuh innz .
kak vp ade spare 2 hadiah misteri untuk undian tertinggi .
okayy .
kau macam dah faham jeh, aku nak suruh buat ape kan ?
HAHA !

first time ni aku mintak tolong kau vote entry aku .
*lepas ni akan ada lagi maybe. HAHA !*
okayy , aku tak nak kau vote sebab aku suruh walaupun memang aku yang suruh .
paham takk ?
kau baca dulu entry aku , lepas tuh , kalau kau rasa aku layak di undi , kau vote okayy .
*tak layak pun, vote jugak*
serupa tak payah suh orang baca ngok .

cara cara nak vote :

  • kau pergi blog kak vp - > www.viruspadu.com
  • lepas tuh , kau pergi kat side bar yang aku tunjuk ni .
  • lepas tuh , cari link blog aku , then klik VOTE okayyy ?
senang kann .
plisshhhh ~

vote tutup pada 13 Januari 2011 jam 5 petang .
jangan lupa taw ;)


*klik gambar untuk ke blog kak vp*

nak aku belanja makan angin kat pantai takk ?
mana taw kot kot ade rasa BBQ ke , rasa ketam ke .
HAHAHA !