Tuesday, January 25, 2011

.you go , Nabil !.

lepas maghrib tadi siap siap pergi ampang .
saja gedik nak dinner dengan arif .
hehe xD

plus lepas ni tak dapat jumpa dah kot untuk sementara waktu .
busy exam .
ada 2 lagi minggu ni .
lepas tuh petang jumaat , insya allah dah balik seremban .
cuti seminggu kat seremban .
mana nak jumpe.

tadi aku sengaja lahh cakap pasal cuti cuti aku akan datang .
dia diam jehh .
sedih kot ;p
*poyo*

aku pergi ampang semdiri .
dengan Nabil .
naseb baik tak hujan .
tapi licin cikit lah jalan ;D

masa pergi okay jeh .
masa balik , aku boleh TERPATAH BALIK .
F betul lahh .
dah jauh . aduhh ~

aku dah lah kejar curfew bagai .
ngek uia ni ,
nak tak nak , aku pecut je lahh .
110 km/j .
huu ~ sorry nabil , aku kerah tenaga kau .
hehe xD



esok kelas pukul 10 .
boleh tido lambat cikit ;)
nak blogwalk lahh ;D

2 bantah cakap cikgu:

SheyPull said...

p ampang amin bowling kew?



Anda mungik nak jengah blog saya yang ada n3 baru... saya msk KELAS !!!(http://sheypull.blogspot.com)

Misshy Innz said...

@SheY PuLL

tade lahh awak ;D