Saturday, January 15, 2011

.3 jam on phone , lenguh tangan weyhh.

hai hai !
dah lunch ?
aku baru jek lunch .
sekarang ngah dok sret sret air hidung yang mengalir ngalir .
ahhh !
dah lahh gua seseme .
pastu makan pedas pulakk .
memang laju lahh air hidung ini meluncur .
HAHA !

sopan aku kan ?
cakap air hidung instead of hingus .

malam tadi , dalam pukul 10 suku macam tu .
aku received call .
actually ini boleh dikira expected call cuma aku yang lupa .
petang tuh , dia ade miskol , pastu aku call balik .
dia cakap malam kang dia call back .
aku pun okayy lahh .
sebaik lahh aku dah siap mandi sume kann ;p
*ade kene mengene dengan answering calls ke ?*

3 jam gak ah on phone dengan dia .
okayy , nama dia hafiz .
old friend of mine .
kenal since sekolah lagi .
very nice and sweet person .

kitorang jarang contact sebab dia dah kerja .
and he's super busy .
kerja dengan family  .
family ade syarikat sendiri . (kaya kann ? single lagi dia ni)
dah reti pergi luar negara buat urusan pejabat .
heh . hebat gile mamat ni ;p

tapi sekali on phone , memang berejam ahh.
seyes , banyak gila mende nak cite .
ceni ahh syiok .
kumpul story pastu berborak tak hengat ;p
aku tak kesah pun tak tido semata mata nak catch up stories .


aku tak suka, kalau orang call aku , ajak borak , tapi dia suruh aku cakap banyak banyak .
as if aku ada story nak cerita tapi sebenarnya memang tade .
sebab bukan aku yang call kot .
len lah kalau aku yang call , itu memang aku ade story lahh .
ini tak .
aku fedap dengan manusia sebegini .

kalau orang call , aku salu nya jadi pendengar jehh .
let him/her talk .
aku cuma tukang agree jeh .
sebab bagi aku , kawan aku semua betul .
HAHA !
i'm always on my friend side .
kah kah kah !
sebab aku malas nak bergaduh berdebat bagai .
not my style .
jadi , walaupun dia buat salah , aku tetap kata dia betul .
kang kalau aku bantah , dia tak nak kawan aku lagi .
HAHA !
gila jauh kau fikir der ;p

jadi nya, malam tadi , hafiz yang cakap cakap cerita cerita .
aku just join gelak and cakap sikit sikit .
agree yang mana patut ;p

























aku tak suka berdebat .
thats it .
sakit hati tahu .
ouhh , aku discriminate debater actually ;p









jom tido balik ~
sejuk pulak sabtu ni ;D

0 bantah cakap cikgu: