Sunday, January 9, 2011

.sekuel perjumpaan blogger uia.

sorry sorry .
aku baru balik uia ni .
sejak khamis malam jumaat , aku tak lekat kat uia .
balik pun sekadar mandi , tukar baju , pastu keluar balik .
aku buat buat busy weyhh .
HAHA !

jangan tanya aku buat ape.
ada projek baik punyaaaa .


okay , yang macam aku cakap ritu .
esok malam , yakni isnin malam selasa .
aku invite semua blogger uia join dinner kat hs cafe pukul 830 malam.
after isyak lahh .
ritu aku lupa nak mention time .
jadi, andy dah set time .

sesape yang segan bagan tuh , boleh lah inbox aku kat fb .
mintak nombor balak aku ke hape ke .


segala kos adalah tanggungan peribadi .
sekian .
heheh ;D


see you there tomorrow,  bloggers ;)















penat tapi berbaloi .
duet pun habes .
aiyakk ~

2 bantah cakap cikgu:

fikah © said...

huwaaa~~~
nanti kitorang kat kuantan pun kena buat jugak gamaknya ni.
hehee

kiko kiki lala said...

wahhh. blogger uia. mcm malu je nak join. ;P