Sunday, April 25, 2010

.sila jawab dengan jujur (part 2).

10 May 2009.
boleh rujuk entry neyh --> sini
mase tuh geng blog baru jek ciput.
tak ramai macam skunk.
aku pernah utarakan soklan ini.

dan hari ni aku nak up balik topik neyh.
sebab geng blog aku dah bertambah.
ramai muke-muke baru.
wuu. i syg u sume.
jadi, pada sape yg rajin melawat blog ini.
sile tinggalkan komen anda sejujur nya.
kutukan adalah digalakkan.
pujian adalah diterima.
sekali sekala kasik can korunk hentam aku.
kahkahkah.

soklan nye ;
~Mengapa Anda Suke Melawat
Diari Budak Malas ?~





kat bawah neyh komen2 pada 10 may 2009.
dah tak nmpk dah dorunk melawat blog saya.
kadang-kadang nampak kak farhana, kak hel,cik nana dan OL.
hukhuk =(
tapi takpe.
korunk tetap dlm hati.


Sufi : sbb anda rajen update blog. haha!! ikhlas neyh!! :))

Abg Rizz : sbb die sgt comei wakkakaak

Nana : reason yg same juga : rajin update :)

Kak Ana : alah...sume ckp yg same..baru nk ckp...innz rajin menghupdate blog beliau dengan rakus...

Kak Afsal : dik..sbb blog ko so sweet and cumil gitu taw...ikhlas ok! so apa lagi...tolak la
ha3X....kidding ok!

Nadd : inzz salu update..then bukak2 je de pic cuppies..hehe..and and and innz de je nak ckp pe2 kt entry.. even in 1 day ley jd 3 entry..

Kadokz : sbb best ;p

Jejaka Anggun : sebab x der keje berfaedah yg lain nak dibuat!

OrangLidi : sebab wa nak tengok gamba kek tu.. haahahaha..ke sebab wa suka lempang?

Boboiz : secara jujurnya boboiz jawab..sbb boboiz baru nak kenal2 ngan blogger2 lain

Yoyot : dedulu tym ikut jadik follower rase mcm,

*pehal budak ni slalu sgt meng entry.

haha tp oke lah kan.
dpt gak tau riwayat hidup dia cane en.
and and, itulah blog is used for!!!
:D

p/s : rerajin lahh blogging oke . hehe

BdakIjau : hehe..sme gak nie..
sb innz suke update..:)

Salwa : hehe..sme gak nie..
sb innz suke update..:)

Kak Adrina : sebab..sebab..sebab..
sumenye dah cakap kat atas tuh..
huhu..
sebab saye rase nak buli awak..
kuikui...

Dilot : sbb innz rajin update blog..de je mende nak dibace..

AtOk : sbb die bestttt (iklan raye dlu)
hekhek

Kak Hel : sebab banyak yg dak kecik update..hehe suke le bace,,kalo sis malas nak update..hehe tgk time..hhe teruskan usaha..memang berbaloi..hahah apakah??

Kak Farhana : Mane ade sbb.. Loving without reason.. Hak hak hak.. Sbbnye.. Atenye bila bukok je page kamoo nih nampok kan cupcakes tu.. Knyang tau tgk jek.. Bila lapor bkk la page kamoo.. Heehee.. =p

*Pape pn, keep on rocking.. Adik mmg rjin update blog, tu pasai rmi yg dtg.. Dn entry pn short2 jek.. Hik hik..*














komen jangan tak komen.
=)

5 bantah cakap cikgu:

Mat Sentap said...

no komen!!!haha




















sbb ko merapu2 update blog...
sume mende nk cite..haha

Kaizen Shinobi.com said...

sebab aq ternampak link ko update blog... hehehe

Ndeyla :) said...

sebab saya rajin terjah blog org yang saya follow.


lagipun, tulisan akak sempoi, relax je nak baca :)

JelinaJoli said...

sebab nik ajis suruh. hihi....

Anonymous said...

Orang Lidi dah tutup blog ler
bulan 4 nanti dia praktikal kat KL
dia memang selalu lawat blog org dulu... skang dia dah x ada blog


aku dr dulu lawat blog org sebab nak baca. tak kisahlah panjang ker pendek ker yg ptg baca. kalau faham aku komen. kalau x faham aku x komen

skang ni aku tgk gak... ada entri memang aku x komen langsung