Monday, April 12, 2010

.dari dapur innz lagi.

selamat hari isnin sume.
pe khabar ?
sehat ke idak ?

pagi-pagi aku bangun.
da kene heart attack ouh.
hOhO.
bukan ape.
esaited dapat award !
da lame x dpt award kottt ;)
ni haa award tuh.
tantek kannn ??

aku dpt dr org lubnan.
eh silap.
org malaysia dok bermastautin di lubnan.
ngee ;)
ni blog dy. --> MSR

aku header aku lagi kat blog dy.
tak glamer tuh
HAHA !

tq ye MSR ;)

malam tadi, aku cakap kat ibu.
"esok masak paprik bu."
mmg msk pun tapi aku yg masak.
berpeluh-peluh aku kat dapur.
kan tak leyh bukak kipas.
kang api stove melayang tah ke mane.
tak ke naya.

ibu beli barang jeh.
aku masak.
jadi menu lunch rini.
paprik ayam dan telur dadar !
sedapppp kot. ;)
jadah puji diri sendri.


*ini paprik ayam ku*
nak resepi kat sini. --> paprik ayam
aku da penah masak bende neyh.
korek la entry lame kalo rajen.

*ni telur dadar*
nak resepi gak ke ?
hehe ;)



itu sajok. ;)



0 bantah cakap cikgu: