Thursday, April 29, 2010

.nombor telefon.

ritu aku bace kat blog sape tah.
dy cite sal tabiat simpan nombor telefon dalam handphone.
pergh. panjang plak tajuk.

aku nak cakap sal perangai orang yang suka tukar-tukar nombor telefon.
aku mmg dari dulu stick dengan satu nombor.
dari skola lagi.
tak pernah tuka.

ade gak aku terpk nak tuka bila tahap stress meningkat.
disebabkan aku tak pernah tuka nombor.
segala kekasih terang mahupun kekasih gelap mase skola dulu sek contact aku.
pastu cakap merepek-repek.
"farah,saya sygkan awak lagi. kawen la dengan saya"
"farah, saya rindu awak."
dan segala farah lagi.
geli aku.

bile dorunk2 contact balik.
aku mula la nak tuka nombor.
tapi sume tuh terbantut sebab aku malas nk beli nombor lain.
dan aku diganggu sampai skunk.
nak block, hp tak support plak.
pastu aku malas nk layan.
aku biakan je.
tapi aku tetap rimas.
nak-nak yang tak reti bahasa.
yang call kul 3 4 pagi.
kejadah aku nak bgn.
hesh ~ annoying.

aku pk ceni.
nombor neyh melibatkan byk pihak.
dengan bank la,universiti lagi, dengan nestle lagi dan macam-macam.
kang tuka, satu hal pulak nak gtaw satu dunia yang aku tuka nombor.
haih ~ malas-malas.

mase aku foundation dulu.
time tuh uox baru nak up.
boleh kate 1 uia nilai tuh tuka nombor.
sume pakai uox.
kan murah.
aku pun amek jeh no uox tuh tapi tak pakai pun.
tetap stick dengan hotlink.

pastu nombor happy plak.
yang call 45 minit tuk sehengget.
memang heaven tuk orang kaki gayut.
aku pun tak tekecuali dari membeli nombor itu.
aku on bila nak bergayut jeh.
main nombor tetap sama.

skunk digi campus plak.
satu uia aku rase dah gune nombor tuh.
aku tak amek port pun.
tak berminat.

kawan-kawan aku banyak yang tuka nombor pastu tak ghety2 nak gtaw.
bila aku call, haram.
dah tak de.

tapi.
dorunk berjaya cari aku.
kan bese hp kalo nombor masuk dalam phone memory.
even tuka sim, no tetap ade.
jadi, berjaya la mereka menjejaki aku kembali.
haa kan senang kalo pakai 1 nombor jeh.













maya curang.
dani maken bangang.
sedeyh la T_T
cean adam dengan amani =(






akhirnya, ade yg ajak aku kua.
HAHAH !
sape nk join melepak kat city park, Seremban 2 ahad neyh, roger2 k.
^___^

3 bantah cakap cikgu:

hologramisfera said...

sedih sangat dekat adam.
cakap dalam hati. adam,aku kan ada, relek lahh. haha.

Encik Psychopath said...

kalo datang s.alam roger la. lepak.

Misshy Innz said...

pipi muncet : taw xpe. sgt sedeyh T_T

psycopath : tah bile la nk dtg shah alam ;p