Friday, April 23, 2010

.kelantan dan negeri sembilan.

ehem3.
test sore.
eh lupe plak.
blog ta yah gune sore.
hikhik =)

sapo tengok cito kek tb 2 tadi haa ?
tajuk eh "kerbau dah tumbang"

pengantin lelaki org kelantan.
pengantin pompuan orang nogori sembilan.

gandingan yg mantap.

teringat plak tyme aku ngan teeettttt.
dia kelantan.
tapi, bukan jodoh aku dan dia.
kahkahkah !
kalo mak aku taw neyh, mesty aku kene kekah.
mak aku anti betul dengan kelantan weyh.
dulu tyme paksu aku kawen ngan org kelantan.
mmg tak de perasaan lgsg muke dia.
tade rase gembira ke hape ke.
esh3.

best plak tengok dorunk kawen.
blh plak pengantin laki salah umah.
da nek pelamin baru taw yg pengantin pompuan bukan isteri dia.
haha !
lawak-lawak.

pengantin pompuan bersanding pakai baju minang.
laen dr yg laen u.
i loike.

lebeyh kurang ceni la baju eh.
ade tanduk kek kepalo.
kan unik tuh.

credit to --> kek sini

yang paling den suko kek cito neyh.
sobab eh dio cakap nogori.
walaupun ado yang kureng (erk) tapi not bad la.
shuke3. =)

nanti i kawen, i nak pakai baju minang la.
kaum kerabat den takdo yg pakai baju minang laie.
sek2 pakai gaun.
kot ado yg hebat sikit, pakai baju seragam kaler putih.


syahid, t ko kawen, suh isteri ko pakai baju minang eh.
hehe =)















kan da cakap, pasni mesty visitor turun punye.
kahkahkah.
da gelak2 tengok graph.
buweeekk ~~

1 bantah cakap cikgu:

.:cEmmAh:. said...

huhuii..kesian orang kelantan ek..ramai owang xsuke..hehe