Monday, February 7, 2011

.opss, terlanggar divider.

lepas dinner dengan arif semalam , kitorang plan nak pusing pusing kat KLCC .
arif suh aku drive kereta .
aku tak nak .

okay , dia drive .
lepas khatam area KLCC , aku ajak pergi pusing area Wangsa Walk pulak .
before sampai kat Wangsa Walk , tetibe dia cakap "chuk , bawak kereta chuk"
berenti kat side , lepas tuh dia keluar .

nak tak nak aku kene drive lahh kann ?
aku bukan tak boleh drive kereta cuma tak mahir .

kau tahu , aku selalu jeh fail gear satu ?
grr ~
saya benci bawak kereta manual .
HAHA !
tetibe .

mati enjin tuh , perkara biasa .
kau tahu tak , wangsa maju tuh berbukit bukit ?
lagi lahh hangin jehh aku kann .
orang hon hon bagai .
aku rasa nak campak jeh batu bata kat cermin kereta yang hon tuh .
stupid .
tak boleh sabar eh ?
lempang kangggg .
haaa ...

arif bukan kejam .
dia cuma nak aku mahir drive manual car .
cube kalau emergency ?
tade kereta auto , ade manual jeh .
takkan nak jalan kaki pulak kann ?
HAHAH !

kat rumah , iswara ayah manual , kancil ibu auto .
soon , ayah nak tuka kereta .
maybe dia nak jual iswara dan beli saga BLM auto .
haa ~
bak kata adik aku "lahh , kalau ayah jual kereta ni , tak boleh lahh nak asah skill"
betul gak tuh .
kita kene mahir bawak dua dua jenis kereta . (ke ade 8 jenis kereta ?)
untuk kesenangan masa depan gak .
lalalaa ~


semalam , aku langgar divider kat shell .
HAHA !
cuak gak ah .
tapi aku tak tahu lah apa khabar kereta tuh rini .
arif tak cakap pape pun .
cuma semalam , lepas kejadian dia cakap "yes ! tambah lagi sagat"
hehehe ;D


sape suh aku bawak kereta .
HAHA !
tade tade . bukan salah you .
salah i yang tak careful .
*beli jiwa arif . HAHA !*





















kat KL, pakai manual ?
sakit der .
semalam pun arif ada cakap "ni yang buat rasa nak beli kereta auto jeh ni" masa jammed kat KLCC .
hehe ;D