Monday, February 7, 2011

.hari pertama ke sekolah.

hola !
selamat petang ;)

rini semua dah masuk sekolahh kann ?
ke masih cuti lagi ?
HAHA !

first of all , untuk cikgu zami .
selamat kembali ke sekolah .
tapi kali ni balik sekolah, jadi cikgu .
hehe ;)

tak sempat nak jumpa zami ritu last week . ;D

hari ni semua kelas aku pergi .
walaupun mengantuk ya amat .
huh . mengong jeh .
ade ke patut aku tido pukul 4 pagi padahal dari pukul 2 dah lalok dahh .
adeshh ~
masih tak biasa dengan katil kat uia .
wakakaka xD

eh , duit korang tinggal berapa juta ?
aku ni ha dah masuk minggu ke sembilan agak nya, tapi duit tak masuk masuk lagi .
sampai ibu tanya "kak, sem ni memang tak dapat biasiswa ke?"
sedihhh T___T
jangan lahh tak dapat .
huu ~

yuran tak bayar lagi ni .
kat portal dah keluar notice .
kene bayar before 15 Februari 2011 .



 *blank  , makna nya yuran belum berbayar dan duit pun tak masuk lagi ;(*

aku dah email dah orang yang incharge scholar ni .
tapi tade respon .
2 kali ouh aku email .
aku nak call , tade nombor .
sebab dia dah tukar person incharged ;(

dah lahh .
kalau tade , merayu melutut lahh kat ayah mintak bayarkan yuran dulu .
wuu ;(
nangis T___T
adik aku dah kaya kot .
siap tuka sport rim 125ZR original lagi .
kau hengat murah rim 125 yang ori ?
ratus gak bhaii .

okayy lah , untuk ngelak dari terus bersedih .
aku tuka wallpaper lappy ke gambar budak kecik ni .
seb bek kau comel Qis .
HAHA !



kau tak comel pun , mak long sayang der .
HAHA ! sebab kau suka bercakap . ;)

1 bantah cakap cikgu:

Fariq Jalil said...

huh,, sampai sudah pun tak masuk biasiswa tu,, nanti kalau nak gi amuk pejabat nestle tu jgn lupa ajak saya ye,, saya nak rembat coklat kat situ.. :p

-Kecewa Dengan Dunia Blog??