Thursday, February 24, 2011

.nak jumpa blogger famous ? apa barang ?.

ape ni innz ?
asik cakap pasal blogger jehh .
borink lahh kau .
kamon lah der .

HAHAH !
bace je lahh , tak nak sudah ;p

aku tak faham lahh nape ada orang obses sangat dengan blogger famous ni .
tolong lahh .
dorang pun manusia biasa kot .
sama macam kau .
tak lebih , tak kurang .

kamon lahh .
kalau kau budak sekolah , aku boleh lah terima .
ini dah boleh jadi mak bapak orang tapi still perangai macam ni .
*kau matang sangat ke innz ?*

buat entri kipas kipas blogger .
aku tak paham T_________T
dapat ape weyhh ?
HAHA !

ye ye , blog kau, ikut kau lah nak tulis ape kan .
same lah dengan aku .
blog aku, ikut aku lah nak taip ape .
kah kah kah !

lepas tuh kan , bila kau dah ampu ampu blogger famous tuh .
mesti dia rasa dia pemes , lepas tuh mula lah besar kepala walaupun kepala tuh dah cukup besar .
lalalaaa ~

bagi aku, tiada yang boleh lawan rasa terharu bila Nokia X3 aku berbunyi dan tertera nama IBU di skrin .
lepas tuh ibu cakap ceni ;

"kak, kau tak nak balik rumah ke ? ibu rindu dengan kau ni. dah lama kau tak balik "

perghhh ~ kalau lah itu terjadi , time tuh jugak aku rempit balik seremban .
tapi so far , tade lagi lahh .
kau ingat ibu lomentik ke ?
hehe ;)
tak pernah lagi aku dengar .
kalau aku dengar , mesti aku pengsan 3 saat .
HAHAHA !

masa aku matrix dulu , tak kisah lah masa kat Pj ke Nilai ke , every week aku balik taw .
lagi teruk , aku balik , ayah jemput .
hik hik .
sila bayangkan , setiap hari jumaat , ayah datang lepas kerja dari seremban ke PJ semata mata nak ambik aku .
hik hik ;D

pernah sekali , 2 minggu berturut aku tak balik .
tiba tiba ibu call , kata dah sampai kat bawah .
kat court basketball ke hape dekat dengan padang kat matrix PJ tuh .
aku punya terkejut, tak yah cakap lah .
unexpected doshh .

aku dah rasa nak nangis dah .
baru 2 minggu tak balik , satu family datang .
HAHA !
kau hado ?
terharu ? tak yah cakap .
sah sah aku terharu .
family aku bukan senang nak buat buat mende lomentik gini .

tapi sekarang , aku kat gombak , tak balik sebulan pun, tade yang kisah .
heh .
kene survive sendiri .
maybe ibu aku rasa aku dah cukup besar untuk jaga diri kat sini .
hehe ;)
(padahal, banyak laie kojo ghumah den nak buek dari datang nengok kau . HAHA !)





















saya sayang ibu ayah saya .
hehe ;)







entry tah pape tah kau ni innz ;p

6 bantah cakap cikgu:

izuddinrahim said...

layan jugak entri cenggini.. hahaha

oranglidi said...

hahahaha. tu psikologi namanya. bile depa baca n folow yang folower 1980231 orang, memang la terdetik di hati nak mendampingi nya. hahaha.

kire nye dalam dunia blog ni, bloger yg byk folower tu kire cm artis le.. mainstream lagi tu. hahaha.

ak x ambik port sgt hal gini tapi aku sokong statement ko 14juta peratus!

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

mak kau blogger jugak ke?

Misshy Innz said...

@kembatolo™

hahaha ;D

Misshy Innz said...

@oranglidi

betul3 ;)
okayy, melampau sagt sampai 14 juta tuh weyh. haha

Misshy Innz said...

@Mohd Fakhrurazi Jamaludin

mana pulak aku ckp mak aku blogger. haha