Wednesday, February 2, 2011

.heh, aku ingat dah hilang dah.

yeay !
post entry lagi  ~

bosan pulak hari ni .
nak tido , tak menarik pulak .
sebab panas .
kalau hujan , sejuk sejuk macam kelmarin , oraite gak layan tido .

esok raya weyhh !
yeay yeay !
dah beli baju raya ?
HAHA !
raya waklu innz ;D

blog blog blog .
aku nak cakap pasal blog .

sejak ada beberapa blogger yang reveal income yang dorang dapat dari blog .
kau perasan tak ?
blogger makin ramai ?
dulu tak macam ni pun .
sekarang , ada certain blogger , followers boleh cecah berpuluh puluh ribu .
fuhh ~

ramai tak ramai lahh kan blogger sekarang ni .
aku bukak magazine , cite sal blog .
aku bukak paper , cite sal blog .
even dok dalam bilik pun cite sal blog .

blog ni dah macam facebook .
everyone must have at least one !
agree ?

ramai blogger sekarang buat blog sebab duit .
hadoi ~
kalau dah niat camtu , memang tak dapat lah kau rasa nikmat sebenar berblog .
kamon , bukak sikit mata tuh der .

sejak buang shout box , blog aku bebas dari ayat "follow u, follow me back"
eh ada , kadang kadang kat komen .
tapi tak layan pun .
sorry ^___^








berblog lah dengan ikhlas ;D
kunci kejayaan ;D









eh , cerita lari dari tajuk eh ?
HAHA !
tajuk tuh sebenarnya cite lain .
cite pasal nombor telefon seseorang yang aku dah terhilangkan nombor dia tapi lepas tuh jumpa pulak dekat sehelai kertas dalam purse .
hadoi ~
bertuah ke bencana ?
HAHA !