Friday, May 29, 2009

.padan muke dye bwekk.

aku : asal ko bebogel neyh deq ?
adeq : lalalala ~ (sambil pakai baju nk p solat jumaat)
aku : eeee.. esOk dak tuh kene sunat. haha ! pdn muke
adeq : aku takut dowh
aku : haha ! padan muke. sok aku nk ikut la. bia aku lak yg ngs. haha !
adeq : eleh ko tuh ag la.. t ko bersalin ag saket
aku : diam la.
aku kalah.
hampeh tolx

esOk si pendek nk sunat
dulu tyme abg dy sunat
dy ikut kali
tp bile pai uma
dye yg ngs
abg dy coOl jerk
adoilaaa ~


****************
ingt esOk nk p picnik la
ngan kwn2 kat city park
rini nk wat cupcakes
hehe ;)



9 bantah cakap cikgu:

cik helena said...

nak ikot piknik!

Misshy Innz said...

jom2
picnik bersame
;)

jgn lupe bwk mknan byk2 erk.hehe

tehais said...

hoho..piknik.besnya.

Kesian si adik mesti hari ni dia bleh mkn mcm2.huhu

Selamat nanges ye innz.(?)

aku p0n pelik,org len yg nak sunat,org len yg nages.heheh

oranglidi said...

ahahah! sian kat mohamad akmal mohamad jamil... pesan kat beliau : sunat x sakit pun.. cume makan kena pantang.. hahah!!

lu pun terkena kow2.. hahaha! bile nak bersalin ni?

Misshy Innz said...

tehais : tade mknenyer.. hukhuk.. sy x ngs la. sy ckp cmtu sbb nk perli dy jew. sbb dy ngs tgk org lain sunat. haha !

oranglidi : oit mane lu taw name adek aku neyh ? haha ! aku suh dye bace kali komen ko neyh.

erk ?
bersalin ?
lolx
;D

kudakertas said...

slmt bersunat diucapkn kpd adek anda..hehehe..

Misshy Innz said...

akan ku sampaikn :)

atok said...

sunat itu wajib.
eheh

Misshy Innz said...

bkn sunat is sunat ke tok ? :D