Wednesday, May 27, 2009

.aku dan internet.

tingg!
aku da mandy
jd da ade idea nk cite ape
haha !

Scene 1 :
first men internet
mase FORM 5
16 thn baru knl internet
kwn ajak p CC
apa itu CC?
first thing aku blaja is CHATTING kat kampungchat
mcm tade mende len kO nk aja aku.haha !

Scene 2:
dak2 kelas kekecOh
sbt2 sal FRIENDSTER
aku yg bute tenet neyh
diam je
dlm hati : mende la yg ko borakkn neyh

Scene 3:
FORM 5 gak
baru nk wat email
tu pown kwn yg wat kn
sgt L la aku neyh
haha !

Scene 4:
pas SPM amek kursus komputer kat COSMOPOINT
blaja wat web bagai
aku da xpert da men tenet kat cni
kat kelas neyh gak
aku curi2 register kat FRIENDSTER
yg kwn2 aku dok bsg2 tuh.hehe

Scene 5:
abeh je kursus neyh
ayah aku terus msk tenet kat umah !
bln 3 cmtu..
yeay !
happy la kami adek badek
jakun dOwh
haha !
godek2 sane sini
sggp ta tdow sehari suntuk sbb jakun ngan tenet
ini kesah benar
kul 5 6 pg mesty ade penjaga kat dpn pc neyh
termsk la aku

Scene 6:
aku da ddict sgt2 kat tenet neyh
bln 6 aku msk uia
sedeyh dowh
sbb nk tgglkn internet
haha !
kinda bangang tp thats the fact !

Scene 7:
sejak dOk uia
kerap oke aku balik uma
weekend
sbb nk lempiaskn nafsu pade tenet
muahaha !


tu jew..
smpi skunk pown aku gile internet
haih ~
susah2
^__^




5 bantah cakap cikgu:

oranglidi said...

ahaha... wa pun mcmtuh jugak dulu.. yang bezanya, wa buat frnster mase wa msuk u.. cis.. x moden langsung

tehais said...

Teh ais masa form 1 dulu pun cam innz.Mula2 ayah masukkan tenet kat umah mcm jakun abeh.

Siap bgado2 dgn adik dgn akak nak guna tenet.haha

Takpe,mu beli la broand band.Kat uia takkan takda wifi?huhu

Misshy Innz said...

oranglidi : bkn ta mOden laa.. agak L cket jer.. :)

tehais : wifi kat uia gombak x cover 1 uia tuh..

z.a.r.a said...

wahh same la kite ek innz...mmg gilerr ngn intrnet ni...tiap2 ari msti 0n9...:)

study elok2 :)

Misshy Innz said...

sha89 : huhu.. baek2 :D