Sunday, May 24, 2009

.jeng..jeng..jeng...


aku ade blog yg aku suke
favorite blog laa
hehe ;)
hari2 aku akan jengah blog dy
wpOn tade update
tp ttp aku jengah
asal aku bkk je blog aku
mesty blog dy yg aku terjah dulu
mcm abg naz ketaq la plak ;)

blog dy bese2 jew
tade pown glitter2 kew,falling object kew,widget2 byk2
juz simple blog
gile boring..hehe.. tade2 men2 jerw.
cukup ngan layout yg dicilok kat tenet
same je cam aku
ade shoutbox n blog list
yg penting ade kotak followers tuh
tanpe itu mgkin aku kehilangan jejak
dan tuan punyer blog takkan ade peminat cam aku
bangga la dowh.haha !
muahaahaha !

pe yg best sal blog dy ?
soklan klise korunk akan tanye
tak yah ckp
aku taw
haha !

gaya penulisan dy..
adelah salah 1 gaya penulisan yg aku ta suke
hah !
mesty korunk taw cene gaya penulisan yg aku ta suke itu
yeww..
panjang2..
haha !
kalo aku bkk blog dy tuh
tade aku terus nk bace deh
aku bia loading sampai abez
aku pg mandi
pg kedai
jln2 kat bando semban
balik tuh bawu aku bace
ngahaha !
take time tok aku bace..

AKAN TETAPI..
wpon panjang2
tp aku tetap setia membace smbil tergelak2
cite dy ade sense of humor
aku pasty korunk akan suke juge

dah2
tanak merepek panjang
korunk g je kat blog dy
aku gerenti korunk akan
suke
jangan lupe follow kali
t korunk nyesal bile kehilangan jejak beliau
haha !

pesanan tok oranglidi, follow blog dy gak !
tak follow aku lempang !
huahuahuah !



tuan punyer blog,
watkan aku
lempeng stroberi+coklat

ta kire
aku nk gak !
haha !


tu je.



7 bantah cakap cikgu:

oranglidi said...

tak mungkin! cis.. lu jangan maen2 sama wa! cis.. haish.. lempeng stoberi? aaghh!

Misshy Innz said...

eh2
awat emO neyh ?
aku nk lempeng stroberi
suh org tuh watkn.

da follow lom ?
haha !

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Hak hak hak.. Si dia itu org lidikah.. Hak hak hak.. Korang dua ni mesra aih.. Smpi main2 lempang2 strawberi daa.. Huhu.. Amboi dik.. Siap soh org lidi follow diri sndr yerk.. Heehee.. =p

Faizul said...

sape tu? membe innz ke?

Misshy Innz said...

kak farhana : mesra ? ne de.. haha ! dy kate nk follow blog tuh,sy suh la dye follow. haha !

dude : ntah.. ta taw. wahaha !

cik helena said...

org lidi upenye..teda pun kotak follower??ke sis rabun?haha

Misshy Innz said...

kotak followers dy kat bwh skali...
scroll smpai bwh
huhu :)