Thursday, May 24, 2012

.sedap ?.


semalam tengah aku jalan turun tangga sambil beria bercerita , tak semena mena aku jatuh .
jatuh kat tangga okayy .
terus peluk tiang .

esh , tak pepasal je jatuh .

aku memang macam ni .
kaki ni tak kuat .
tu yang aku cakap pakai flat pun boleh jatuh , ini kan pulak pakai heels .
aku selalu je jatuh time tak de orang .
spot feveret mesti lah tangga .

hari tu , aku bangun pagi , ingat nak g cuci muka , langkah je keluar pintu , pap ! jatuh lagi .
sister yang kebetulan lalu muka dah cuak .
tetibe je aku jatuh .
HAHA !

dan sekarang kaki adalah sakit sebab luka sikit sebab semalam jatuh kene sisi anak tangga .


macam budak baru belajar bertatih lahh kau jalan jatuh bagai .
HAHA !




1 bantah cakap cikgu:

ezy.fia said...

ala ciannye..
sdh jtoh di timpa tngga ni..
hehekk