Wednesday, July 27, 2011

.positive changes , maybe ?.

banyak yang aku perasan dah berubah dalam diri aku .
let's check it out !

#1 : talk active .

der , aku dah tak banyak cakap macam dulu .
kalau dulu , siap boleh berebut nak bercakap .
kawan aku nak cakap , aku pun cakap .
tak pun , kawan aku diam , aku je bercakap .
memang tak kasi chance langsung nak bagi kawan bercakap .
kadang kadang sampai aku mengeluh penat sebab bercakap .
"eh jap , penat lahh cakap"
I'll do the talk , u just listening , okay ?

sekarang , aku lagi prefer jadi pendengar dari bercakap .
senyum dan gelak if necessary .
hehe ;)

itu paling ketara .
sampai kan orang ingat aku pendiam .
what the fuuu ?
farah pendiam ?
salah orang ni .
HAHA !

#2 : panas baran .

ini sangat pelik .
aku dah reti control panas baran aku .
kalau dulu , boleh kata every minute , aku akan menjerit dekat sesiapa yang aku tak suka .
kira aku ni jenis out spoken lahh .
aku tak suka , cakap je tak suka .

sekarang , aku banyak diam dan sabar je .
orang buat aku , aku simpan je .
bahaya okay .
tak elok untuk kesihatan .
actually bukan apa .
aku MALAS nak bertekak sekarang .
penat okay .






bila marah , orang boleh hilang pertimbangan kan ?
kalau aku buat salah dengan ibu / ayah , aku rasa berdosa gilaa .
rasa macam tak dapat masuk syurga dahh .

sebab tu aku heran kenapa ada orang yang kurang ajar dengan parents .
kau ni tak takut dosa ke ?

parents kot .
bukan kawan dowhh .

jangan menyesal di kemudian hari sudah lah ye .











eh btw , aku single lahh .
mesti kau tak percaya macam dia jugak kann ?
HAHA !

0 bantah cakap cikgu: