Monday, July 11, 2011

.berpuasa di rumah.

dah lameeee tak puasa time kat rumah .
memandang kan puasa ganti aku belum habis (hik hik hik) , jadi hari ni aku pun puasa ;)
okay , seremban damn hot today .
salah hari plak .
dah lah kerja .
memang lembik ah aku rini .
nasib baik kak mas sangat memahami .
thee ^___^

"farah tuh penat lah tuh , diam je rini"

sumpah gua penat + lemah = diam .

tadi kakak ajak lunch sekali .

"kak , jom lah makan sekali"
"kak farah puasa rini"
"orang belum puasa lagi, akak dah puasa, ape lahh"

erk , aku kena balik .
HAHA !

terasa nak makan mee kari time buka puasa .
lepas je kakak cakap macam tu , terus aku text ibu , demand nak mee kari untuk buka puasa .

"ibu, nak mee kari tuk buke nanti, hee"

aku takde lah mengharap sangat .
sebab aku rasa ibu pun mesti dah masak lunch dan malas nak masak mee kari dah semata mata untuk aku kann .
HAHA !

jadi , aku balik dengan harapan yang kosong .
janjo dapat 100 plus sejuk sudah .
tapi disebabkan aku yang sangat lembik + malas , takde lah 100 plus .
aku buat air oren je .

balik rumah , tengok atas dapur ade mee kuning dan note ibu suruh celur mee .
lepas tuh nampak senduk bekas kacau kuah kari .
okay ! HAPPY !


ibu tunaikan permintaan aku .
hee ~




TERIMA KASIH IBU <3

kalau puasa kat hostel , tak dapat de nak dedemand macam ni .
kau makan je lah apa yang kau beli .
aku dah muak bertahun makan benda sama .
heh .







1 bantah cakap cikgu:

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

peh untungnya kau ye. mintak terus dapat. eh zack tu kau ke?jln datuk bandar tunggal dengan ngan rahang kan?