Monday, June 27, 2011

.selipar ajee, tu yang mampu.

selendang lilit lilit , baju dress pink , seluar jeans , tapi sampai tang kaki , selipar je ko sarung nyahh ?

HAHA !
aku lettew .
aku bukan takde kasut high heels ke , wedges ke , banyak okay kasut aku kat rumah tu , kat sini pun ada 2 pasang , tapi sekarang aku lagi selesa pakai selipar je .

ade je yang tegur "tukar lah selipar tuh farah , kasut tade ke?"
dengan yakin aku jawab "tak kenan, sakit kaki , tak selesa"

every week aku balik KL-Seremban , naik bas, train segala kemudahan kat KL ni , takkan nak pakai heels.
gila ke ape ?
okay , aku je yang fikir gila  .

aku tak sanggup lahh nak cederakan kaki sendiri semata mata nak bergaya , kena dengan pakaian .
eyh hello , pergi jalan lahh .
kalau bergaya lebih tapi poket kau kosong , boleh pergi masuk longkang .
HAHA !

bukan aku tak mampu okay , tapi ini adalah faktor keselesaan .
tak yah nak poyo dengan aku , kau keluar pakai heels RM90 tapi balik rumah , kau dah tempang .
aku ?
even selipar , boleh berlari keliling padang .
kau hado ?
HAHAHAAH !









sempoi tapi kemas .
bukan bergaya tapi hamjad .
ada faham ?

4 bantah cakap cikgu:

kaizenshinobi said...

tak paham~ hahaha

sebab tuh aku lebih suka pakai slipar daripada pakai kasut kulit~ not my style nyah~

bhahahahaha

Syafiqah Takiyudin said...

Agreed! Kasut lawa-lawa pakai time raya je. Tu pun time pagi je. Hehehh. :P

cely said...

sama laaah kitaaa! ala, skang ni ade je yg jenis flat comel2 gituu. :3

Honey Bhulat said...

hani pon suka pakai selipar..pakai cecantik, tapi selipar yg dibedal nya..itu je yang lembut n selesa pon kan =]