Thursday, June 23, 2011

.memimpi sesiang tetadi.

aku mimpi pasal family besar belah ayah .
family belah ayah semua baik .
maksud aku background agama kuat .

yang perempuan , so far aku tengok tak de yang free hair .
yang berani free hair sampai habis sekolah , adalah aku .
yang lain , aku rasa sebaik sahaja mereka bertukar menjadi seorang gadis baligh , terus kena pakai tudung . hehe ;)

aku mimpi pergi vacation kat rumah sape tah .
yang pasti rumah one of my family members yang sangat kaya raya .
ada rumah besar 2 bijik .
lepas tuh ada rumah atas pokok yang selesa .
dan menghadap pantai besar .
macam dalam cite full house tapi beza nya rumah besar ada 2 .
sumpah cantikkk sangat view nye ;)

sebelah rumah je dah boleh main air laut .
kalau tsunami tuh , memang gahai dah .
HAHA !

ada scene sepupu aku bawak pergi main air laut a few step je dari rumah .
perghh ~ aku punya teruja tengok air laut , tak yah cakap .
melompat lompat weyh .
HAHAHA !
air dia jernih gilaaa ~
tah laut mana tah tu .

pastu ada scene kitorang ramai ramai lepak kat rumah atas pokok uh .
budak kecik siap boleh main kejar kejar , nyorok nyorok , dan aku rasa aku pun join sekali .
perghh ~ syok !

kat situ ada ramai baby ;)
ntah anak sesape tah .
tapi sumpah family members aku ramai .

lepas tu , ade lah satu family ni sampai lambat .
ayah dia pakai kopiah tapi anak dia free hair, kaler rambut pastu pakai short je , baju sexy .
heh .
aku dengan sepupu aku dah ternganga je tengok .
ape kes ?
jadi , mulalah sesi mengumpat .

"kenapa dia pakai macam tu ? dia gila ke hape?"

padahal benda tu normal tapi bila dia datang macam tu and join family kitorang , kami rasa macam ekkk .

tapi mimpi tak lama .
aku terjaga sebab bunyi bising .
as usual .
heheh ;)






tapi macam best je vacation dekat laut .
nak usul cadangan lah raya ni ;)
tapi kat pahang ada laut ape ?

1 bantah cakap cikgu:

fikah mus said...

Hahaha.
Pahang berlambak laut.
Pantai la senang cerita.
Teluk Cempedak, Cherating, kau pilih je.
XD

p/s: elok jugak kau lepak kat pantai, sekurangnya, boleh lepas stres.