Thursday, July 8, 2010

.pelik tak ?.

aku salu gak blogwalk blog org .
aku tak kesa la blog tuh blogger pemes ke tak ke .
polower 8 ke 8000 ke en .
aku redah jeh .
agak2 besh , aku komen la .
kalo tak , aku bace pastu blah .
name nk cari shoutbox ?
tak lah weyh .
aku jarang singgah situ .;p

yg aku heran kalo masuk blog yg polower rempah ratus .
takde komen pun kat entry dy .
aku org pes .
padahal dah post 8 jam yang lalu .

nape eh ?
polower banyak tapi komen x do ?
adakah orang hanya polo blog itu tanpa menyedari kewujudan blog itu .
ade tak korunk berpengalaman sebegitu ?

apakah faktor yang menyebabkan orang just follow tanpa komen entry orang tuh ?
bese nye aku dengar orang cakap ceni ;
aku follow blog tuh sbb entry dy best , boleh buat aku gelak geguling .
tapi aku tengOk tade komen pun .

kes neyh ade kaitan dengan entry aku yang ini .
aku nye polower 500++ .
tapi komen banyak gak .
sbb aku komen sendrik .
KAHKAHKAH !

tapi aku jeleshh abeh dengan blog hellioz tuh .
polower 400++ tapi komen banyak giloshhh .
nyampah aiii .


kan prinsip aku .
komen diutamakan .
HAHAHA !


entry neyh dah seminggu draft .
lupe plak nak publish .
ini auto publish taw.
sbb rini adik aku tak skola .
dy konker pc, men FIFA ONLINE.
grr x(



20 bantah cakap cikgu:

Hizami Li said...

haha.
adeh.
banyak gilosss entri cik innz neh.
kagum.
;D

RaafikJahat said...

sama lah kita. walaupun follower aku ciput, tak ramai jugak comment. maybe diorang sekadar follow, mengharapkan kita follow balik kot.

ye ke ?

Nurul Ayu said...

stended la tu bila dah utamakan i follow u u follow me back..(-_-")

Duniakuabstrak said...

sebab diorang baca blog "diari budak malas" so diorang bpegang kpd prinsip malas nak komen la..hahahaha

kaizen shinobi said...

agak2 r schedule sampai seminggu? hahaha

der.. ko x fasan ke blog aq cne? hahhaa

izuddinrahim said...

aku pun macam ko jugak..suke komen dari shoutbox..haha

Unknown said...

agak la. mybe x terperasan kot blog tue.tp ada gak blog yg byk gler komen and follower rmai mcm blog hanis zalikha.huhu.

A Fans of Lee Family said...

huhu..
selalo gak jmpe mcm tu.. :)

Misshy Innz said...

@Hizami Rahim

sgt ouhh xD

Misshy Innz said...

@RafikJahat

haha. mybe .
tak pun sbb dorunk gile pollower.

Misshy Innz said...

@@yuE
btl3 xD

Misshy Innz said...

@DuniakuAbstrak

cehhhh.
x de mkne neye.
ko komen gak en xD

Misshy Innz said...

@kaizen shinobi

draf la , bukan scheduled xP

cene ?

Misshy Innz said...

@kembatolo™

tiru ke ?
lalala ~

Misshy Innz said...

@miss nana

sbb hanis tuh cantikkkk .
model .
hehe xP

Misshy Innz said...

@˙·•♥ QaSeH ♥•·˙

hehe xD

rhapsody LiN said...

hehehe... ku pon terfikir bnde tg sama.

kdg2 rse en3 yg x dikomen tu mcm xde kualiti..

NAZ said...

haha kena bagi hadiah kot setiap minggu. baru layan ahaha

Misshy Innz said...

@naz

naz buat la dulu ;p

Misshy Innz said...

@rhapsody LiN

btl3 .
sedih jeh kan ? xD