Monday, July 19, 2010

.dont judge a book by its cover.

ouhh uia, nanti jadi ustazah la neyh eh ?

ko kat sane pakai tudung labuh ke ?

bla bla bla bla ~
dah nk masuk 4 tahun,aku asik dengar soklan yang sama.
ouhh aku muak .
HAHAH !

bile org sebut UIA.
ape yang ko expect ?
budak-budak baik, alim-alim, tudung labuh pe sume.

mmg ramai student uia yang dah kawen n still blaja kat sini .
tak yah terkejut la kalo ko tengok student perempuan pregnant .
its normal .
nape kawen ?
alasan biasa ; nak elak maksiat .
alhamdulillah ~
bile dah kawen , satu uia taw oke .
kua bersama, naek motor bersama, itu tak jadi hal .

yang jadi hal bile sister n brother yang tade ikatan apa-apa naek motor bersama.
mane aku taw dorunk tak kawen lagi ?
sbb dorunk tuh kawan-kawan kawan aku ke , kawan ex bf aku ke.
kire, dorunk-dorunk tuh aku kenal la indirectly .
tapi tade tindakan dari pihak uia.
nape eh ?
ko terkejut tak bile aku cite neyh ?
sile terkejut . paksaan .

dah 3 sem aku kat main camp .
every sem aku nampak brother and sister naek motor bersama.
wahhh ~ hebat la korunk.
dah la naek motor berduet , pastu dalam uia plak tuh.
tabik toink toink ahh kat korunk .

aku nak naek motor dengan kazen aku pun, ibu dah pandang senget3 .
HAHAHA !

petang tadi aku baru balik dari shell .
mase dekat simpang hafsa , aku nampak 2 org naek motor same-same .
aku tak nmpk ag sape yg bwk mtr .
opkos la blkg tuh girl.
bile dah dekat , aku tengok , upe nye lelaki .
erkk ~
selamba betul .

uia dah setaraf dengan uitm kahh ?
mane islamic values ?
lalalalalaaa ~
dont expect too much .
korunk pk la sendri ;)

14 bantah cakap cikgu:

Anonymous said...

wowww... uia,,,, hebat, hebattttt...
tp kan...
ayat ko ttg uitm 2 mcm menyalahkan semua bdk2 dlm uitm lak...

sila jgn mengutuk uitm lg... ia penyelamat bg melayu spesis ko jgk utk jadi manusia yg berilmu....
bkn smua org hebat cm ko nk msk uia ok....
bkn smua org melayu mampu belajar d uia... uitm stu2 nya u yg msih membantu melayu yg kurang kemampuan...

:)... tiada unsur marah disini... hnya tk infomation...

oranglidi said...

ak no komen sangat hal2 mcmni. isu yg susah nk setle..

sopiah said...

uitm bukan seteruk itu ok?
:D

ayin~weeweet said...

btol!

kdg2 dlm je pakai tudung lilit2,luar sexy mcm ......

peace!

izuddinrahim said...

entri menanti serangan..haha

Misshy Innz said...

@kembatolo™

bukan selalu .
haha !~

Lea Isnawi said...

nasib aku bukan student uitm...

Hizami Li said...

:D
bergantung kpd niat.
cewahhh.

Anonymous said...

uitm xbsalah pon..kurg2 uitm xhpokrit cm uia 2..dan2 tdung la ttup aurat la tp blkg?alahai~

so xde u yg perfek pon ok..


jgn ske mnyalahkn u len..

peace! ;D

Misshy Innz said...

@oranglidi

hehe xP

Misshy Innz said...

@just me.

oke3 xP

Misshy Innz said...

@ayin~weeweet

mcm tetttt.
haha ~

Misshy Innz said...

@lea

thee ^__^

Misshy Innz said...

@Hizami Rahim

niat apakah ?
hehe xP