Wednesday, May 1, 2013

.stress datang nak berkawan.


nak hujung hujung sem ni , banyak lahh submission .
salah sendiri , buat kerja last minute .
memang stress lah cite dia .
HAHA !

semalam aku stress out gila .
terus pening beberapa jam .
sebelum tidur , dok text Ejad cakap aku pening , esaimen banyak laa ape lahh .
mamat tu dah risau kat aku .
hew hew .

ahhh sape pulakk Ejad ni Innz oi ?
HAHA !
Ejad ni junior aku lah ;)

maghrib aku bangun , ada 2 mesej , 1 missed call from Ejad .
aku terus text cakap baru bangun , takde mood , masih pening .
dia asyik lahh suruh aku senyum .
nak senyum cene , kalau kau tengah rasa down , ye dak ?
siap suh hantar gambar senyum lagi .

kebetulan malam tadi keluar dinner .
dapatlah snap gambar buat tatapan Ejad .
HAHA !

gedik sangat kan aku ni .


*muka tak mekap pape . pucat gilaaaa*


dan ini adalah mereka mereka yang buat aku stress .
itu pun ada few presentation aku tak include .




tak sabar nak habis sem .









kbai <3 data-blogger-escaped-br="">

0 bantah cakap cikgu: