Wednesday, May 29, 2013

.A Date with Mr Engineer.

aku tak expect dia nak datang semalam sebab rini aku exam .
aku pun bantai tido petang semalam .
bangun tengok ada 5 miskol .
2 dari dia , 2 dari ayeed 1 dari senior aku .

aku terus call dia sebelum aku call yang lain lain .

Him : tido ?
Me : hurm .
Him : awak nak belanja saya lasagna tak ?
Me : tanak
Him : okay
Me : jangan buat lawak . duit saya tinggal RM 6 je ni .
Him : haaa okay okay . nak kua tak ?
Me : hurm (mamai)
Him : tak nak sudahhh .
Me : ouh , dah pandai ugut eh sekarang ?
Him : hahaha , dah pergi siap siap .

kitorang kalau keluar malam , memang naik genting punya .
sebelum naik puncak , mari lah kita menapau kek secret recipe barang seslice dua .
hew hew hew :D

chicken lasagna tade pulak T____T
memula dia cakap nak makan McD kat genting , dah turun , nak makan Kenny Rogers pulak .
patik turutkan sebab bukan ai yang bayar .
kan duit tinggal RM 6 je T____T

sampai atas hujan manje manje .
time nak balik , kemain lebat hujan .
mamat uh boleh pulak nak drift drift time hujan turun dari puncak .

"kita belum kawen lagi awak"

tu je cerita dating kali ni .




*tekak tak berapa nak masuk dengan kenny rogers ni . salad dia tu tak sedap langsung . Mr Engineer makan 2 helai pastu buat muka kekonon sedap . HAHA !*


*my HoneyBaby*



kbai <3

0 bantah cakap cikgu: