Sunday, April 14, 2013

.Makan Cara Student : Sedap dan Murah.


dari ritu lagi yana ajak gi makan western kat setiawangsa .
semalam baru dapat tunaikan permintaan dia .
ai kan busy dengan mid sem exam minggu lepas .

aku tak taw alamat tempat ni tapi dia dekat belakang jusco AU2 keramat .
nama kedai pun aku tak ingat sangat .
either AMIRA WESTERN FOOD or ANIRA WESTERN FOOD .
ni kali kedua aku pergi .
makanan dia memang sedap dan berbaloi dengan harga .


*crispy chicken*

pinggan dia besar bapak okay .
coleslaw sedap bapak .
*tapi kene request tukar sayur ke coleslaw*
sos yang putih tu pun sedap bapak jugak .
haaaa semua bapak lahh .
HAHA !

HARGA : RM 10.00 tak termasuk air .

rini ahad , aku memang sengaja bangun lambat even aku tido awal .
eh , kemon lahh , orang gila je bangun awal di hari ahad okay .
HAHA !

aku bangun , tengok ada BBM dari yana .

"jom g makan kat ciken rice shop"

dah siap semua , laju laju drive g KL Festival City .
yang seronok makan kat CRS ni sebab :

1) 1 set yang ada pelbagai makanan .
2) boleh pakai kad diskaun siswa .

kau bayangkan , 1 set makanan yang harga RM 15.90 , kitorang boleh dapat dengan harga RM 9.90 je sebab guna kad diskaun .
tak heaven namanya tu ?
siapa suka makan kat CRS mesti taw set ayam hainan tu .
ada nasi , ayam , pai tee (my fav) , taugeh , soft drink , dessert .
penuh meja kalau makan berdua .


*aku memang dah lama mengidam rojak buah sebenarnya . selak selak menu , tengok ada rojak buah ni , memang terus order tanpa memikirkan hidangan yang bakal aku dapat . nasib baik rojak sampai dulu . memang terus makan , sedap sangat . memang tak sia sia amik*


*saje aku snap gambar kad diskaun tu . kau ado ? hehe*


kedua dua makanan di atas buat aku kenyang sampai sengkak perut .
sampaikan nak minum air pun tak mampu .
super kenyang .
lagi happy sebab murah .
hehe ;D






untuk students yang ada kad diskaun tu , pergi lahh try .
tapi kat kedai western tu taleh lahh guna kad diskaun eh .
kat CRS je .






kbai <3



1 bantah cakap cikgu:

Mysara Ab Rahman said...

bestnyer nmpk makanan sedap ni!
nak2 western..hee
kte ada gk kad diskaun siswa tp mcm tak brape nk function sgt rasanya