Saturday, April 13, 2013

.borak borak #2.


semalam setelah berdrama di BBM , menangis sampai basah garfield akhirnya Mr Engineer datang jugak .
HAHA !

ritu aku baca novel , dia cakap "kalau jari kelingking lelaki sama saiz dengan jari manis perempuan , maknanya ada jodoh" . in terms of saiz cincin .
time teringat tu , terus aku tarik tangan dia pastu acu cincin aku .
muat uols .
aku dah happy dah .
tapi dia ?

Him : kalau macam tu , dah beribu lah perempuan yang cincin dia match dengan jari saya . *aku tak ingat sangat ayat dia tapi lebih kurang lah maksud dia*

aku haruslah tarik muka .
boleh dia cakap beribu perempuan ?
FINE awak !

time dia hantar balik , aku tanya something .

Me : kat rumah awak boleh buat kek tak ?
Him : rumah yg mana ?
Me : rumah Klang .
Him : oven takde . ada microwave je . kalau setakat nak sediakan bahan bahan boleh lah
Me : habis tu , nak bakar kat mana ? kat mulut awak ?
Him : bakar kat bawah cahaya matahari . lepas tu letak kanta pembesar banyak banyak .

kelakar kan Mr Engineer saya . kemain hebat lagi suggestion . rasa nak tetumbuk lesung pipit dia . "Trust Me , I'm an Engineer" katanya .





kbai <3

0 bantah cakap cikgu: