Monday, February 18, 2013

.drama air mata petang petang.

last aku jumpa dia hari khamis malam jumaat minggu lepas .
minggu ni takde jumpe langsung .
sebab aku pun balik uia hari selasa .
dia pun balik jb sampai selasa malam .

beria aku suruh ibu buatkan pau goreng sebab ritu dia cakap dia nak rasa tapi nak aku yang masak .
tapi dia nyaa pun balik selasa malam .
sampai klang dah pukul 2 pagi .
pau goreng apa nya kann .

esok tu , rabu aku ingat nak jumpa jugak .
tapi dia kata dia balik segamat pulokkk ,
ada kenduri .
aku diam je lahh .

sampai lah ke hari ahad .
tak berjumpa .
aku dah sebek dahh .
penat merajuk .
dia pun dah malas nak pujuk .

petang tadi aku nangis pulak .
cengeng sungguh .
ye lahh , merajuk dah tak lut .
aku kene guna senjata terkuat seorang perempuan .
iaitu air mata .
tapi dia bukan tahu pun kan ?
sebab aku tade pulak on phone dengan dia , nangis sob sob .

sejak akhir akhir rasa sedih sangat .
tahu tak rasa macam kau akan kene tinggal ?
sekarang ni aku asyik emo je .
dia pulak asyik cakap bulan aku dah datang , bulan mengambang la bagai .
padahal bulan aku tu baru 2 minggu pergi .
takkan nak mai lagi kan ?
subur sangat ke aku ni ?
HAHA !

dia cakap sikit je , aku dah merajuk nak nangis bagai .
hati tisu betei .
hormon apakah ini ?



















kbai <3

1 bantah cakap cikgu:

akiraqeela said...

salam nak tanye awk pakai sabun gluta tu okay x smpai skrg?

can you contact me? i wanna know all about that pls


naqilah@iastate.edu