Saturday, February 16, 2013

.cerita sama.


last week , kazen aku kawen .
aku ingat ayah pergi sekali .
aku pun dengan selambanya siap ala kadar je .
pakai tshirt dengan jeans pastu tak pakai spek .
sebab aku bajet , aku duduk belakang , tayah nak poyo sangat lahh pakai spek .

sekali ibu aku cakap ayah keje .
tak ready nak drive pepagi .
arghhh ~

tapi alhamdulillah selamat pergi dan balik .
aku syak , aku memang tak boleh drive jauh lahh .
sakit pinggang oi .

yang kawen ni , sepupu perempuan .
sebaya aku tapi kitorang tak kenal pun .
boleh ?
sebab kitorang memang jaranggggggg jumpa .
serasa aku diorang tak pernah datang rumah aku pun .



*ni laa pengantin nyaa. itu ibu aku tengah tepung tawar*



*ni budak sangat suka duduk dekat pelamin . dia cakap "eh, best lahh duduk dekat atas ni"*


*ni aku curi kat fb sepupu aku . time ni aku dah balik . cantik lak ai gaun dia . kaler biru . jatuh cinta dengan kaler biru balik*








tu je cite .
HAHA !





seyes aku rasa skill bercerita aku dah kurang .
sedih lahh ceni
*sobs*





kbai <3

2 bantah cakap cikgu:

Jujurara said...

aish sma la kte...busy dengan kerja kawin je ..

Ayako A. said...

aku macam.... eh pink? like seriously...? hihik. ko kena kawen cepat2 babe.